palmen skrev:Nu fick jag mailet med följande info, verkar även vara share möjlighet.Klicka för att utvidga...
OBS! "Gift" är inte samma sak som "Share".
palmen skrev:Nu fick jag mailet med följande info, verkar även vara share möjlighet.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:OBS! "Gift" är inte samma sak som "Share".Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:instämmer i kören, fick mailet idag + ett mail från Chase om pengar som jag inte hämtat ut (inget konto där) så det känns som dubbel bonusKanske man skulle nappa på alla de här generösa mailenKlicka för att utvidga...
David skrev:Även jag fick ett mail idag vid 7-tiden på eftermiddagen. Blir nog inte till att köpa denna gången dock.Klicka för att utvidga...
Jenkizzz skrev:Blev tyvärr inte utvald till den nuvarande 100% kampanjen i november och det känns lite mörkt nu när AA sammanslagningen verkar vara på g igen. Någon som har någon kvalificerad chansning om det kommer en öppen kampanj i december eller har andra kreativa förslag på hur man kan få ihop 2*90 000 miles utan att betala fullpris för miles? Alternativt förslag på andra sätt att ta sig japan- USA (destination)- Europa (stopover)-japan i Business på ett prisvärt sätt? Hade mina förhoppningar på att kunna ge lite roliga reserapporter från business class "digital nomad" style!Klicka för att utvidga...
henrik l skrev:Så här ser jag att det står: "The maximum number of Buy and Gift Bonus miles that can be received by one member for this offer is 50,000 bonus miles. For Gift purchases, bonus will be awarded to the recipient. All miles purchased beyond this limit will not be eligible for a bonus"Min tolkning är att man kan max ta emot 50 000 bonus på ett konto och det borde kunna vara en blandning av "buy" och "gift". Sen har det väl iofs funnits uppgifter om att bonusen har kunna bli högre om man köpt två poster som understiger 50k miles. Däremot står det ju inte klart och tydligt om man kan "gifta" 50k miles till flera konton, alternativt om man köper 50k till sig själv och ger 50k till en partner.Det borde ju gå att testa hur intelligent systemet är. Först köper man 50k till sig själv. Lite senare kan man testa att köpa ytterligare 50k till sig själv och man inte får någon bonus, kan man anta att det finns några spärrar i systemet. Sen kan man ju testa samma sak med gift. Får man däremot ett bonus erbjudande andra gången man försöker köp 50k, då är det nog en indikation på att man bör kolla villkoren noga om ska testa med både "buy" och "gift".Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Jag har köpt 50.000 + 50.000 miles och passat på att betala med Diners för att få dubbla SAS EuroBonus poängKlicka för att utvidga...
+1Dr. Miles skrev:Jag har köpt 50.000 + 50.000 miles och passat på att betala med Diners föratt få dubbla SAS EuroBonus poäng.Klicka för att utvidga...