Det finns Star Alliance lounger som drivs av THAI, Singapore Airlines, United.Vilken Lounge ska jag använda i Terminal 2 Hong Kong ? flyger SAS är EBG.
Räkna med att loungepersonalen går efter enligt reglerna = endast en gäst.Vad tror ni får man med grabben och häxan surtant i en Star Alliance lounge ?
Eller är dom stenhårda med en gäst ? Kan man då betala in ?
Det finns en som ligger nära immigration och en vid bron.Eller ska man välja PP Lounge ? i så fall vilken ?
Mmm. Jag undrar om inte SAS överskattat marknadens intresse för Plusprodukten.Har själv kört 4 vändor hittills med SAS till HKG, generellt verkar beläggning väldigt god i business samt economy. Plus går betydligt glesare. Torsdags flighten till Hkg är alltid välfylld. Hem Sön också rätt hög beläggning, Mån verkar va glesare.
Även Turkish Airlines har överskattat behov av Premium Economy.Mmm. Jag undrar om inte SAS överskattat marknadens intresse för Plusprodukten.
Har talat med några i personalen ombord och de säger att över 50 platser i " mellan kabinen" är förmycket många av de som sitter i plus är uppgraderade.Mmm. Jag undrar om inte SAS överskattat marknadens intresse för Plusprodukten.