lounge-lizard
New member
ARN T5 Gold, känns som att jag var här igår men var nog faktiskt i förrgår....köttbullar i tomatsås och basilika, faktiskt helt ok. Dock bara kall pastasallad att äta till.
Det finns tre SAS lounger på Arlanda. Är det Guld, Business eller Inrikes?Rolph skrev:Jag ska använda loungen på Arn för första gången.Hur ser det ut med serveringen på morgonen?Byts maten ut vid någon särskild tid ?Klicka för att utvidga...
Förlåt, businessloungen på T5.Canadien skrev:Det finns tre SAS lounger på Arlanda. Är det Guld, Business eller Inrikes?På morgonen är det frukost, fram till kl 10 tror jag.Klicka för att utvidga...
kokt ägg, kaviar, mackor, ost, salami.Rolph skrev:Förlåt, businessloungen på T5.Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:kokt ägg, kaviar, mackor, ost, salami.Kaffe the juicePripps blå på fatRödtjut på kran från plastpåse.Klicka för att utvidga...
Ja, men inget man kommer tidigt till.adhoc76 skrev:Låter hemskt. Och korrekt beskrivet. Men för den som reser sällan och ännu mera sällan med tillgång till business loungen så är det väl ändå helt okej....?Klicka för att utvidga...
Ja det är helt OK. Men de har ju liksom inte hängt med. För 20 år sedan (när det var samma frukostutbud i Loungen) så var alternativet ute i avgångshallen plastade frallor och ljummet filterkaffe.adhoc76 skrev:Låter hemskt. Och korrekt beskrivet. Men för den som reser sällan och ännu mera sällan med tillgång till business loungen så är det väl ändå helt okej....?Klicka för att utvidga...
Tikka Masala har jag aldrig råkat ut för tidigare, kul med förnyelse!Brandten skrev:Blomkålssoppa i SAS loungen och det serveras Tikka Masala i Guld loungen från kl14 tydligen.Klicka för att utvidga...
Och nu har även jag råkat ut för den, helt ok. Oslo SAS Gold.Lounge Lizard skrev:Tikka Masala har jag aldrig råkat ut för tidigare, kul med förnyelse!Klicka för att utvidga...
Fram till 10 ska det finnas frukost, men saker kan ta slut innan dess, t ex de kokta äggenJönsson skrev:Vilka tider dukas frukost av och ”lunch” på, i SAS lounger?Klicka för att utvidga...
Det serveras kallskuret, sallad, någon form av lax brukar serveras o.s.v efter frukosten, klockan 14.00 kommer det varm mat två olika rätter, det kan vara kyckling, senast jag var där fanns även små ostpajer.Jönsson skrev:Vilka tider dukas frukost av och ”lunch” på, i SAS lounger?Klicka för att utvidga...