Johanna skrev:Behöver laga min Samsonite. Själva grejen man drar i för att stänga dragkedjan har trillat av. Var kan jag lämna in den i Stockholms innerstad?Klicka för att utvidga...
Om det bara är metallbiten som du drar i som är sönder så finns det sådana för eftermontering att köpa i syaffärer eller på Amazon. Är det dragskon i sig så är det värre så klart..Johanna skrev:Behöver laga min Samsonite. Själva grejen man drar i för att stänga dragkedjan har trillat av. Var kan jag lämna in den i Stockholms innerstad?Klicka för att utvidga...
Hachans skrev:hitta reservdelar på andra ställen än officiella sidan?Klicka för att utvidga...
EgOscar skrev:Ebay:samsonite spinner replacement wheels products for sale | eBayKlicka för att utvidga...
Vad är det för modell du vill ha hjul till? Kan slakta någon gammal väska om du kan tänka dig begagnat.Hachans skrev:Min väska gick sönder. Passande nog precis efter femårssnöret på garantin. Man kan bli konspiratorisk för mindre.Samsonite verkar inte sälja hjulen längre. Är det någon som vet ifall det går att hitta reservdelar på andra ställen än officiella sidan?Klicka för att utvidga...
Jönsson skrev:Vad är det för modell du vill ha hjul till? Kan slakta någon gammal väska om du kan tänka dig begagnat.Klicka för att utvidga...
Reservdelar: 1. Find en tilsvarende paa et loppemarked og brug den som reservdelar? 2. I store lufthavne (e.g. GOT, ARN, CPH) gaa til Inquiries ved Bagageudlevering. De har et bjerg af oedelagte, gamle kufferter idet folk har faaet ny kuffert for en, der er oedelagt og skiftet til en ny. Iblandt kan man spoerge paent og faa lov til vaelge og tage en af de oedelagte kufferter med hjem hvor man kan tage den reservdel fra, som man mangler. 3. Begraens antallet af "brands" af de kufferter du har og brug den foerst oedelagte som reservdelar...?Hachans skrev:.....Samsonite verkar inte sälja hjulen längre. Är det någon som vet ifall det går att hitta reservdelar på andra ställen än officiella sidan?Klicka för att utvidga...
Kollade mina gamla väskor, som jag brukar spara för reservdelar och det är dessvärre inte rätt typ av hjul. Samtliga mina gamla spinners är av typen ekerhjul, som sitter på Pro DLX och de som sitter på X’Blade 4.0. Hopps det löser sig ändå.Hachans skrev:Jättesnällt om du vill titta på ifall det skulle passa.Modellen är Samsonite Skydro, 69 cm, ser ut så här:Samsonite Skydro Spinner 69/25 Dark Olive : Amazon.ca: Everything ElseKlicka för att utvidga...
Jönsson skrev:Kollade mina gamla väskor, som jag brukar spara för reservdelar och det är dessvärre inte rätt typ av hjul. Samtliga mina gamla spinners är av typen ekerhjul, som sitter på Pro DLX och de som sitter på X’Blade 4.0. Hopps det löser sig ändå.Klicka för att utvidga...