Var tog mina poäng vägen?

• Thread starter Thread starter Jonas C
  • Start date Start date
J

Jonas C

Guest
Loggade nyss in på mitt Hilton HHonors konto och noterade att alla mina points har försvunnit. Förfaller poängen eller är är de aktiva så länge man är aktiv på kontot? Poängen krediterades under 2013, men har inte haft några stays sedan dess.

Känns ju lite småtrist att ha blivit av med alla poäng precis när jag tänkte boka en redemption.

De ska väl vara kvar så länge du har aktivitet på kontot. Har du kollat din historik på kontot, så att ingen hackat det och snott dem?

agehall skrev:De ska väl vara kvar så länge du har aktivitet på kontot. Har du kollat din historik på kontot, så att ingen hackat det och snott dem?Klicka för att utvidga...
Historiken är försvunnen från kontot. Så tidigare stays dyker inte upp alls.

Ringde nyss och det visade sig att poängen hade gått ut i December 2014. Men jag fick tack och lov tillbaka poängen efter mitt samtal. Tack för den Hilton!

Kontakta dem - det finns någon tjänst (har jag för mig) där man skriver in

sitt telefonnummer så ringer kundtjänst upp dig !

Jonas C skrev:Ringde nyss och det visade sig att poängen hade gått ut i December 2014. Men jag fick tack och lov tillbaka poängen efter mitt samtal. Tack för den Hilton!Klicka för att utvidga...

Där hade du flyt, det gäller att posta in någon aktivitet av nått slag om man är oregelbunden gäst på Hilton.

ett välkänt problem, speceiellt om man har två konton som hag har så gäller det att hålla ett öga på dem.

http://www.businessclass.no/forum/threads/enklaste-bästa-sättet-att-bevara-hilton-poäng.10637/

Var nära att råka ut för det för två år sedan. Befann mig på Aitutaki då jag kom på det. Försökte köpa 1.000 poäng för en struntsumma, men internet vägrade i sten att fungera. Mailade Hilton så fort jag har nät och de satte in 1.000 poäng utan att jag behövde betala. //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji4.png

Back