Hur går ditt intjäningsår?Kattunge skrev:Hej!Kan någon förklara för mig varför det fortfarande står 0 både på antalet segment och poäng på min Eurobonussida, trots att jag flugit och ser att flygningarna är registrerade på mitt konto?Hoppas ni förstår vad jag menar..M v h AnnaKlicka för att utvidga...
Vad har du flugit? Endast SAS räknas mot segment.Kattunge skrev:Hej!Kan någon förklara för mig varför det fortfarande står 0 både på antalet segment och poäng på min Eurobonussida, trots att jag flugit och ser att flygningarna är registrerade på mitt konto?Hoppas ni förstår vad jag menar..M v h AnnaKlicka för att utvidga...
Kattunge skrev:Hej!Kan någon förklara för mig varför det fortfarande står 0 både på antalet segment och poäng på min Eurobonussida, trots att jag flugit och ser att flygningarna är registrerade på mitt konto?Hoppas ni förstår vad jag menar..M v h AnnaKlicka för att utvidga...
pswe skrev:Vad har du flugit? Endast SAS räknas mot segment.Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Verkar vara ett fel just nu som gör att det står 0 poäng på webben. Appen visar rätt.Klicka för att utvidga...
Det får från mars. Det kan inte va det som är felet för jag har ju flugit efter det datumet också.henke12 skrev:Hur går ditt intjäningsår?Varje brytdatum nollställs flygningarnaKlicka för att utvidga...
Märkligt..Kattunge skrev:Det får från mars. Det kan inte va det som är felet för jag har ju flugit efter det datumet också.Klicka för att utvidga...
henke12 skrev:Märkligt..Kan vi få några screenshots från poänghistoriken också?Klicka för att utvidga...
Då får du nog kontakta SAS som @palmen tipsar om!Kattunge skrev:Ja det står samma på webbenKlicka för att utvidga...