Vart hittar jag flight number?

tobbeee

New member
Jag tänkte sätta ett alarm på bonusresa till tokyo med sas.

Men då behöver man skriva in flight number, vart hittar jag flight number på flyg mellan köpenhamn (blir det välm, finsn väl inget direkt från sthjlm?) - Tokyo?

Tobbeee skrev:känner mig som en riktig nybörjare men är det inte sk följt av 3 siffror som är flight number?Klicka för att utvidga...
SAS använder sig av 3 eller 4 nummer efter SK beroende på vilken flight det är. Alla longhaul med SAS börjar på SK9 med två siffror till på slutet.

som jag trodde. förstår inte vad jag gjort för fel med det här alarmet, någon som kan se?
ska%CC%88rmavbild-2017-11-22-kl-14-14-58-png.69397

https://www.businessclass.com/forum/attachments/skärmavbild-2017-11-22-kl-14-14-58-png.69397/

Svårt att säga eftersom du döljer halva felmeddelandet, men jag gissar på att du försöker sätta en alert för långt fram i tiden.

agehall skrev:Svårt att säga eftersom du döljer halva felmeddelandet, men jag gissar på att du försöker sätta en alert för långt fram i tiden.Klicka för att utvidga...

tror inte dt är datumen som är problemet. Eftersom det går att välja datum så långt fram så borde det gå att sätta alarmet då.

för en vecka sedan gick det inte att välja dem datumen

Tobbeee skrev:Ok tack. Då väntar jag lite till då.Vad är gds?Klicka för att utvidga...
330 dagar innan brukar SAS flighter dyka upp, det är också då de två eftertraktade businessplatserna för poäng släpps. Så ligg på låset på SAS hemsida när de 330 dagarna närmar sig.

Back