Vart ska man vända sig med klagomål på en SAS flight?

joshua

New member
Kort o gott...



Inom Norden

1h försenad ankomst

Pga byte av aircraft då något tekniskt problem uppgav sig...(ospecificerat)



Väl på marchhöjd på nu ny flight så annonserar el capitano att ingen "catering" kommer att ske på denna flight...



Reste i plus och såg fram emot frukosten då jag personligen tycker den är ok!



Är EBD, vart skall jag framföra mina klagomål och vad bör jag förvänta mig?



Tack!
 
Joshua skrev:Kort o gott...Inom Norden1h försenad ankomstPga byte av aircraft då något tekniskt problem uppgav sig...(ospecificerat)Väl på marchhöjd på nu ny flight så annonserar el capitano att ingen "catering" kommer att ske på denna flight...Reste i plus och såg fram emot frukosten då jag personligen tycker den är ok!Är EBD, vart skall jag framföra mina klagomål och vad bör jag förvänta mig?Tack!Klicka för att utvidga...
Du kan skicka ett email till guldsupporten.
 
Back
Top