vonm%C3%B6gen
New member
Bokat och klart /VonMögen & flying
Senator skrev:Jag funderade på det in i det sista nu, men det blev min LH/LX F från London i stället.Men, i vinter hoppas jag att på att använda min BA 2-for-1 på en open-jaw ARN-ICN retur Nordamerika-ARN, bygga på med en IATA F ICN-CMB, sedan CMB-Nordamerika. Känns svårt till omöjligt att få plats med BA på LGW-MLE-CMB på Avios, medan ICN har bra tillgänglighet.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Är du säker på att det där går?Jag har inte funderat på just ditt exempel, men denna begränsning har nämnts av BA.s rep. på FT.Open Jaws are permitted provided the surface sector is not longer than the flight sectors. This is driven by IATA ruling. FlyerTalk Forums - View Single Post - Executive Club changes - outstanding questions from 16 NovKlicka för att utvidga...
TDCarl75 skrev:Något särskilt syfte varför ni ska boka Colombo - Los Angeles? Någon särskilt bra deal?Klicka för att utvidga...
sodaboy skrev:Har också bokat Cmb-bkk-hkg-fra-lhr-lax.Jag och The Eagle ska ut och lufta vingarna för pengarna.Vi la även till lax-mco-mia-sju-mia-jfk i domestic first med AA.Klicka för att utvidga...
TDCarl75 skrev:Något särskilt syfte varför ni ska boka Colombo - Los Angeles? Någon särskilt bra deal?Klicka för att utvidga...