Vietnam airlines startar linje till Kastrup?

• Thread starter Thread starter Lynx
  • Start date Start date
toer00 skrev:Någon som flugit med VN tidigare...? Från CDG kör de ju med A350 så undrar hur dessa kabiner är stält mot varandra(i business)...?Klicka för att utvidga...
Kolla på olika videos på youtube och jämför.

Bat skrev:Hade varit ännu bättre med nattflight även på utresan.Klicka för att utvidga...
Då hade du ankommit SGN på kvällen med begränsade anslutningsmöjligheter. Dessutom dyrt för flygbolsget att låta en kärra stå en hel dag på en outstation.

Verkar som att linjen gör uppehåll över jul och nyår?

toer00 skrev:Någon som flugit med VN tidigare...? Från CDG kör de ju med A350 så undrar hur dessa kabiner är stält mot varandra(i business)...?Klicka för att utvidga...
Testade dem i våras. Hade lyckats knipa biljetter till dem direkt vid alliansbytet när inte 2x gått igenom.

Dit Paris-Hanoi o sedan Ho Chi Minh-Frankfurt hem. A350 ut o 787 hem men de hade exakt samma config. Finns väl några A350 som har annan config om jag fattat de rätt. Så var i sig ingen skillnad som jag la märke till. Inget av planen hade internet vilket ju är lite minus. Annars var väl ändå mat/vin/service helt okej tycker jag. Det är ju inte Singapore Airlines men de vet man ju innan. Planen i sig börjar bli rätt slitna inne på t.ex. toaletter etc.

Hade de inte varit för 2x nu hade jag lätt tagit dem österut igen. Framförallt om man kan åka direkt från Cph.

Nu även ett codeshareavtal med SAS

b7cb4f7c78d64a50_800x800ar.png

Scandinavian Airlines and Vietnam Airlines enter codeshare partnership - SAS

favicon-32x32.png

www.sasgroup.net

palmen skrev:Det är nog vad alla hoppas på.Det gatloppet till awards kommer bli kul att följa, kommer bli värre än senast SQ öppnade upp platser några dagar för Eurobonus...Klicka för att utvidga...
Det är ju intressant att du gläds sånt.

Bra pris nu i econony one way, 3800 kr från SGN til CPH. Vet inte om det är användbart för någon här

Back