R/wooshsandek skrev:Jag sticker ut hakan här och gissar att@ekfskojade.Klicka för att utvidga...
R/wooshsandek skrev:Jag sticker ut hakan här och gissar att@ekfskojade.Klicka för att utvidga...
Scanwing skrev:SAS har hört din önskan! 330 på väg till LPAKlicka för att utvidga...
Alf skrev:ingen virusKlicka för att utvidga...
Canadien skrev:Så vitt du vetTurist på Teneriffa smittad av corona | SVT NyheterKlicka för att utvidga...
Redan i början på februari hade de corona-fall på Kanarieöarna, onkeligen ytterligare ett nuAlf skrev:Shit, jag hörde det i morse. Konceptet har ju ändå spruckit.Klicka för att utvidga...
Alf skrev:Vadå, en engångsföreteelse. Jaha, så var det med det. Jag får sluta drömma.Klicka för att utvidga...
rvarttinen skrev:Undrar om jag inte skulle kolla på Air Europa från Madrid till Kanarieöarna ... de tycks ha en bra business. Dock byte i MAD och med de risker det medför, men kanske ett litet stopp på Spanska fastlandet innan vidare färd? Vet ett riktigt trevligt hotell ...Klicka för att utvidga...
adhoc76 skrev:Det där är kanske ett gångbart alternativ att överväga. Har börjat titta på alternativ till en bokad USA-resa med Karibienkryssning över jul och nyår. Ser inte ut som att detta blir av i och med pandemin. Möjligen kan Kanarieöarna vara en plan "B" som fungerar trots covid-19? Möjligen OT, men vad tipsar ni om för hotell i Madrid? Tänkte rikta in mig på Air Europas Dreamliner i Business sista biten.Klicka för att utvidga...
Alf skrev:I vilken allians ingår Air Europa?Klicka för att utvidga...
adhoc76 skrev:Möjligen OT, men vad tipsar ni om för hotell i Madrid? Tänkte rikta in mig på Air Europas Dreamliner i Business sista biten.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Vart i Madrid?Vid Barajas?Klicka för att utvidga...
I Madrid: The Principal! ... ingår i både Marriott (f.d. SPG) och SLH.adhoc76 skrev:Det där är kanske ett gångbart alternativ att överväga. Har börjat titta på alternativ till en bokad USA-resa med Karibienkryssning över jul och nyår. Ser inte ut som att detta blir av i och med pandemin. Möjligen kan Kanarieöarna vara en plan "B" som fungerar trots covid-19? Möjligen OT, men vad tipsar ni om för hotell i Madrid? Tänkte rikta in mig på Air Europas Dreamliner i Business sista biten.Klicka för att utvidga...
adhoc76 skrev:Nej inne stan tänkte jag.Klicka för att utvidga...