Är det verkligen femstjärnigt att servera i portionsförpackning? Hade förväntat mig hemgjord Nutella på ett sådant ställe.Igorius skrev:Här påhttp://www.stregisflorence.com/finns Nutella i portionsförpackning. Riktigt trevligt hotell för övrigt!Klicka för att utvidga...
Blev förvånad när jag fick syn på det, passade inte riktigt in i sammanhanget.Agö skrev:Är det verkligen femstjärnigt att servera i portionsförpackning? Hade förväntat mig hemgjord Nutella på ett sådant ställe.Klicka för att utvidga...
Stod portionsförpackningarna t o m framme?Igorius skrev:Blev förvånad när jag fick syn på det, passade inte riktigt in i sammanhanget.Klicka för att utvidga...
Lite undanskymda, men synliga för det tränade ögat. Sannolikt pinsamt för personalen.Agö skrev:Stod portionsförpackningarna t o m framme?Klicka för att utvidga...
Gustav Jonsson skrev:Hilton Düsseldorf server både Nutella Muffins och Nutella portionsförpackningar.Visa bifogad bild 47744Klicka för att utvidga...
Samma Hilton York och på Hilton Manchester fanns det en burkGustav Jonsson skrev:Hilton Düsseldorf server både Nutella Muffins och Nutella portionsförpackningar.Visa bifogad bild 47744Klicka för att utvidga...