J
Jönsson
Guest
Oktoberfest?DOEL skrev:Nån som vet vilken anka är det som gäller i FCT nu?Klicka för att utvidga...
Oktoberfest?DOEL skrev:Nån som vet vilken anka är det som gäller i FCT nu?Klicka för att utvidga...
Åfan den hade de inte i söndags när jag var där, då var det den svarta.danielhog skrev:Visa bifogad bild 80640Limited edition då Lufthansa fått sin femte skytrax stjärna, meddelade min värdinna. FCT Frankfurt.Klicka för att utvidga...
Och som alla vet så simmar ankor alltid i par, så jag fick med mig en kompis hem också.danielhog skrev:Visa bifogad bild 80640Limited edition då Lufthansa fått sin femte skytrax stjärna, meddelade min värdinna. FCT Frankfurt.Klicka för att utvidga...
Mikeswe skrev:Visa bifogad bild 83366Rostad .. och JulankaKlicka för att utvidga...
Janne V skrev:Inga specialare idag tyvärr.Klicka för att utvidga...
Fredde_G skrev:Visa bifogad bild 92505Hänger ut denna damfotbolls-VM anka, från den 13 juni, återkommer med hemrese ankan den 3 juli.Klicka för att utvidga...
Hoppas på en likadan i FCL i MUC nästa vecka.Fredde_G skrev:Visa bifogad bild 92505Hänger ut denna damfotbolls-VM anka, från den 13 juni, återkommer med hemrese ankan den 3 juli.Klicka för att utvidga...