G
Gnopps
Guest
Den där Samsoniten ser bra ut, vad hittar du den för?
Gnopps skrev:Den där Samsoniten ser bra ut, vad hittar du den för?Klicka för att utvidga...
Henry skrev:Har spanat in följande modeller:B-Lite SpinnerB-Lite DLX SpinnerX'Blade Light SpinnerNågon som har några åsikter? Skall till London över dagen för att shoppa lite mot slutet av månaden och tänkte eventuellt komma hem med en väska. När jag tittar på Samsonites brittiska hemsida verkar dock priserna något högre där - någon som vet hur priserna i London står sig mot Sverige?Klicka för att utvidga...
ACervin skrev:När det gäller priser utomlands tycker jag att Sverige ofta framstår som hyggligt billigt. Elektronik ligger vi riktigt bra till på. Mitt bästa tips är att om du vet vad du vill ha så kolla på Amazon UK. Eftersom det är inom EU tillkommer ingen moms eller tull och priserna på frakt har blivit väldigt rimliga. Jag har köpt allt från squash racket till pepparkvarnar, brödrostar och DVD till halva priset jämfört med Sverige eller fina gatan butiken i London. Googlar du Amazon hamnar du i USA. Se till att du lägger till UK eller DE om du vill kolla Tyskland också.Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:Är ute efter en väska i likhet med detta:Kp B-Lite Rolling Tote - Samsonite | Travel HeroesNågon som har bra tips? spelar ingen roll om det är UK, US eller annat land så länge de skickar till Sverige.Helst 4 hjul men det fungerar även med 2 som länken ovan.Vill att den ska klara av följande någorlunda smidigt:Bärbar dator, antingen 11.6" eller 13.3" (spelar ingen roll)iPadDokument, papper osv (lätt åtkomligt)Extra fack för pass, mobil etcFack för några klädesplaggHar ingen riktig budget uppsatt men ju billigare desto bättre... utan att tumma alltför mycket på kvalitén.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Vilken väska slog du till på? Har liknande behov och har tröttnat rejält på min Titan utan fack (helt ohanterligt när man reser med dator, iPad m.m.). Annars kör jag ofta övernattningsbag plus datorväska men det vore klart smidigare med en väska.Klicka för att utvidga...