Kolla gärna i barmenyn om det står något om Champagne eller om det krävs att fråga efter det.Ricci skrev:Man får väl göra en provning....hoppas vara i loungen om 90min.Klicka för att utvidga...
Kolla gärna i barmenyn om det står något om Champagne eller om det krävs att fråga efter det.Ricci skrev:Man får väl göra en provning....hoppas vara i loungen om 90min.Klicka för att utvidga...
Var det utskrivet i menyn/standard eller fick du specifikt be om ”riktig” champagne?Ricci skrev:Jag bad att få champagne och fick en Piper...Visa bifogad bild 70548Klicka för att utvidga...
Har inte sett en meny än utan jag bara bad om det.squeezen skrev:Var det utskrivet i menyn/standard eller fick du specifikt be om ”riktig” champagne?Klicka för att utvidga...
Helt klart, det finns Prosecco som jag hellre ta än vissa billiga Champagne sorter.pep skrev:Jeg tror at 4 ud af 5 der spørger efter champagne er lige så godt tjent med sparkling wine...?Edit: OK: måske 3 ud af 5. "Champagne" er mest af alt prestige, men mange ved ikke hvad de skal forvente og kan næppe skelneKlicka för att utvidga...
Inte någon mer information än "Next year (2018)".marviil skrev:Har Qatar Airways lounge i BKK fortfarande inte öppnat? Verkar bli väldigt försenat. Googlade men hittar ingen info om hur det går.Klicka för att utvidga...
Uden Cathay gaar det nok ikke? Man hvad med Qantas?Ricci skrev:Bumpar denna tråd:Verkar som Miracle Loungen är just nu den "allmänna" OW loungen.Airport Lounges: oneworld Lounges & Airport Lounge Access | oneworldFasiken, det måste finnas något bättre..!Klicka för att utvidga...