famhanssons
New member
När jag väljer att klä mig snyggt passar ändast det bästa. Förnärvarande ser kostym och skjorta utmärkt ut men det ser onekligen konstigt ut då jag inte har det bästa att knäppa skjortärmarna med.
spritfet skrev:Jag skulle använda dem när jag reser med förhoppningen att andra skulle störa sig på att de inte vannKlicka för att utvidga...
Tråkigt att det inte finns någon unions flagga länge, 2 chanser på samma inlägg, det var bättre förr!Tommy skrev:Hur byter man flagga utan att flytta ?Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Kul med så många svar: 60 vinnare drar vi efter 31/8 23:59.Svenska flaggor ser jag många av här men vi vill ha in lite danska och norska flaggor också; 20 vinnare per flagga!Klicka för att utvidga...
Jeg har engang læst om folk der flyttede helt til Australien for et plastikkort, så mig ville det ikke undre!agehall skrev:Du inser att nu när du avslöjat detta så finns det säkert folk som flyttar till Norge för att ha större chans att vinna..Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Kul med så många svar: 60 vinnare drar vi efter 31/8 23:59.Svenska flaggor ser jag många av här men vi vill ha in lite danska och norska flaggor också; 20 vinnare per flagga!Klicka för att utvidga...