Coco skrev:Jag fick poängvarianten. Men vet någon om den tidigare kampanjen för Dagens industri kommer att räknas på brickan? Jag har dock inte fått dessa poäng registrerade ännu och rutan är inte markerad.Klicka för att utvidga...
Som sagt, jag har inte fått någon av de senaste två-tre pointsboosterna heller. Och kommer väl därför att inte få någon i framtiden heller - vilket innebär att jag håller mig till BA/Oneworld. Synd, för jag skulle gärna flyga SAS, det ät så fånigt att behöva mellanlnda i Helsingfors, Berlin eller London när man kunde flyga direkt.SAS404 skrev:Förbannad? Är väl bara kasta och vänta på nästa som kommer, ingen som tvingar någon att vara med.Klicka för att utvidga...
Coco skrev:Jag fick poängvarianten. Men vet någon om den tidigare kampanjen för Dagens industri kommer att räknas på brickan? Jag har dock inte fått dessa poäng registrerade ännu och rutan är inte markerad.Klicka för att utvidga...
gdaily skrev:Som sagt, jag har inte fått någon av de senaste två-tre pointsboosterna heller. Och kommer väl därför att inte få någon i framtiden heller - vilket innebär att jag håller mig till BA/Oneworld. Synd, för jag skulle gärna flyga SAS, det ät så fånigt att behöva mellanlnda i Helsingfors, Berlin eller London när man kunde flyga direkt.Klicka för att utvidga...
DrKlas skrev:Kul idé men absolut inget som kommer få mig att byta bank eller elleverantör och då omöjliggörs ju 6 av 8 möjligheter. Resten av rutorna har jag redan eller kan lätt fixa, men jag kommer nog inte offra hotellpoäng för att få poängrabatt på en resa jag inte har tänkt att göra.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Måste du verkligen byta bank? Räcker det inte med att signa upp för Skandiabankens deal och öppna ett konto även om du inte kommer använda det?EDIT: Läste att man även måste skaffa vardagspaketet och ha sin lön inkommande på kontot.Skandia - SASKlicka för att utvidga...
Jaws skrev:Det står inte att du måste sätta inhelalönen...Klicka för att utvidga...
fly4fun skrev:Jag har inte fått nått erbjudande alls//EBD 700k poängKlicka för att utvidga...
fly4fun skrev:Jag har inte fått nått erbjudande alls//EBD 700k poängKlicka för att utvidga...