Senator skrev:2e) Vad kan våra medlemmar på BC göra för att underlätta för SAS i nuvarande läget, samtidigt känna sig trygga att ingen förlorar voucher/poäng?
Pandemin drabbar oss alla och i allra högsta grad flygbranschen så vi hoppas att våra lojala kunder har överseende och tålamod med de justeringar i erbjudandet vi har behövt göra. Vår ambition är inte att försämra för våra medlemmar men vissa förändringar och åtgärder är nödvändiga för ett fortsatt välmående lojalitetsprogram och flygbolag. Vi har förlängt vouchers i flera omgångar, men 2020 års vouchers kommer tyvärr inte förlängas ytterligare utan om man vill använda sin voucher så uppmuntrar vi våra kunder att boka en bonusresa på SAS eller Star Alliance, och påminner om att resor kan bokas 330 dagar i förväg (eller ibland mer eller mindre beroende på flygbolag). Vi säger tack till Freja Annamatz, PR-ansvarig SAS Sverige som har besvarat frågorna.Klicka för att utvidga...