golfkillen
New member
W! Bra läge och skön takbar!
RickardG skrev:Väcker liv i den här tråden. Söker rum 15-19 oktober och vill inte spendera mer än ca 150 USD/natt. Jag kollade capital Hilton men där får jag lägga upp mer än det dubblaFinns det något som ligger lika centralt men passar mer med min budget?Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Hilton Garden Inn Washington DC/U.S. CapitolCa 200usd per natt med MVPKlicka för att utvidga...
Bra med input, har inte bott där själv, ville bara rekommendera ett hotell som låg prismässigt närmre och var ett Hilton.FF#1 skrev:Har bott där en natt under "Vulkan krisen" helt ok, klart bättre än Holiday inn Capitol.Klicka för att utvidga...
Skulle kolla om du får samma via Hotels.com eller liknande så du kanske kan få rewards för stay eller liknande för att få ner priset lite till.RickardG skrev:Detta hotell,Downtown Washington DC Hotels- Washington Plaza Hotel Near Smithsonian, Thomas Circlekan jag få för $225/natt, avbokningsbart. Det är $15/natt lägre än Hilton, och på kartan ser det mer centralt ut. Vad säger ni?Klicka för att utvidga...
JWD skrev:Är det någon som har erfarenhet avCountry Inn & Suites By Carlson, Camp Springs? Jag ska spendera två nätter där 9 - 11 sep innan jag beger mig mot Atlantic City och senare New York.@FarewellFireDå passerar vi varandra med någon timme. Vilket hotell blev det för dig?Klicka för att utvidga...