A
Andreas Ekman
Guest
Har du inte dom på Kivra och hämta da?
Om intyget du har fortfarande är giltig så funkar det.Andreas Ekman skrev:Har du inte dom på Kivra och hämta da?Klicka för att utvidga...
Tips: betala skatt.Kattunge skrev:Hej!Jag har tagit ett par uppdrag nu på senare tid till bland annat México. Jag blir dock lite osäker på det här med beskattning. Vissa säger att de inte skattar medan andra säger tvärt om…. Hur gör ni? Jag menar jag vet att manskabetala skatt… Men gör ni det eller har ni skippat det nån gång?/Ny på det härKlicka för att utvidga...
Fira nyår i Emirates Economy? Ja, vi går igång på olika saker.Brandten skrev:Ny förfrågan den här hade jag lätt tagit om jag inte satt på ett flyg på väg till Bergen nu.Klicka för att utvidga...
Nu säger 'Where to credit' att K-klass inte ger några poäng till Emirates vilket känns konstigt, men vi leker med tanken att de ger lika mycket som till JALTaggen skrev:Fira nyår i Emirates Economy? Ja, vi går igång på olika saker.Klicka för att utvidga...
Gillar inte färgen.Rickard_O skrev:Nu säger 'Where to credit' att K-klass inte ger några poäng till Emirates vilket känns konstigt, men vi leker med tanken att de ger lika mycket som till JALVisa bifogad bild 148750Då får man ändå ihop till en vattenflaska och en cool keps!Visa bifogad bild 148751Visa bifogad bild 148752Klicka för att utvidga...
Jag måste anmäla mig till detta.Brandten skrev:Vet inte varför förfrågningarna alltid ser helt olika ut, de borde ha ett standardformulär med tänkta flygningar och tider så man lättare kan ta beslut.Nu kom det bara så här:We have a request to pick-up from 681 95 Kristinehamn, SwedenAnd fly tonight to Malaga (via Helsinki)25x25x18 / 15 KG25x25x18 / 15 KGEdit: Tog bara 9 min innan någon hade tagit uppdraget.Klicka för att utvidga...
Får man flyga business eller eco? Om det är eco, bokas det i dyra bokningsklasser så det ger rejält med poäng?Brandten skrev:Nytt uppdrag dök upp på Whatsapp nu.Klicka för att utvidga...
+ 1 på denMr Basic skrev:Får man flyga business eller eco? Om det är eco, bokas det i dyra bokningsklasser så det ger rejält med poäng?Vad får man för ersättning?Klicka för att utvidga...