agehall skrev:STCS eller något annat? Jag var lite aktiv där för ett antal år sedan men är nästan aldrig inne där längre. Orkar inte hålla på med bilen så mycket som jag borde...Klicka för att utvidga...
Japp, stcs resp saabforum.se
agehall skrev:STCS eller något annat? Jag var lite aktiv där för ett antal år sedan men är nästan aldrig inne där längre. Orkar inte hålla på med bilen så mycket som jag borde...Klicka för att utvidga...
kangru skrev:Inte direkt ett forum för en enstaka form av nerderi utan ett mer generellt nerd forum: LysKOM.Klicka för att utvidga...
mry skrev:Vi kör lyskom på ludd med så där är jag dagligen...Klicka för att utvidga...
Jag skiter i vilka som spelar men ska se en Superbowl på plats inom 3 år!Senator skrev:Superbowl med Denver BroncosKlicka för att utvidga...
JensE skrev:Jag skiter i vilka som spelar men ska se en Superbowl på plats inom 3 år!Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Wrigley FieldKlicka för att utvidga...
FFS skrev:Flashback när man behöver avskräckasKlicka för att utvidga...
Nu kör vi IP v6 så det är ju ::1 till EurobonusDavid skrev:Nån som vet vad Eurobonus har för IP föresten.Klicka för att utvidga...