Senaste nytt

FINAL UPDATE! Vi är tillbaka på BusinessClass.com…

Ja, jag har som ni ser fått skapa ett nytt konto. Återställningsmailen kommer inte från Businessclass. Ej heller kommr det något mail när man fått sitt konto godkänt.

Om jag drev en verksamhet så skulle i alla fall jag se till att kunderna kunde logga in. Men det är jag det...

Ja, jag har som ni ser fått skapa ett nytt konto. Återställningsmailen kommer inte från Businessclass. Ej heller kommr det något mail när man fått sitt konto godkänt.
Jeg havde samme problemer og lavede en [pep new] konto. Fik aldrig nogen godkendelse som lovet, men kunne dog logge ind - som et helt ny medlem. Men da jeg senere lykkedes at logge ind paa gamle konto igen, skrotter jeg den nye, da det er lidt som at starte paa trin 1

Hade varit lite kul om någon engagerad medlem med de kunskaper som krävs drog igång ett nytt fristående forum. Men det kräver säkert mycket jobb så förståeligt om det inte är någon som har tid och energi.

Hade varit lite kul om någon engagerad medlem med de kunskaper som krävs drog igång ett nytt fristående forum. Men det kräver säkert mycket jobb så förståeligt om det inte är någon som har tid och energi.
Finns väl redan flera andra tex Flyertalk och grupper på Facebook.

Finns väl redan flera andra tex Flyertalk och grupper på Facebook.

Fordelen ved vores forum er at det er mere "privat", vi har medlemmer med ensartet kulturbaggund, flere fælles værdier, og generelt er vi vel alt ialt kun få idioter ?? :)
Håller med @pep inget av de andra (åtminstone svenska) alternativen håller i närheten av lika hög kvalitet, även om flera uppskattade medlemmar tyvärr lämnat och vissa inlägg med FB-gruppkvalitét även hittar hit ibland.

Facebookgrupper suger dock, sökfunktionen är ju katastrofal i dessa.

Jag har funderat på ett nytt forum.
Håller med @pep inget av de andra (åtminstone svenska) alternativen håller i närheten av lika hög kvalitet, även om flera uppskattade medlemmar tyvärr lämnat och vissa inlägg med FB-gruppkvalitét även hittar hit ibland.
Jag har också tänkt i dessa banorna .. samtidigt hänger det på att flertalet är för och kan tänka sig hänga med. Även moderatorernas åsikt vore viktig i frågan. Problemet blir dock direkt uppenbart om ett gäng nyckelpersoner väljer att inte följa med.. då har man istället skapat en ännu värre situation.

Toppen