Senaste nytt

FINAL UPDATE! Vi är tillbaka på BusinessClass.com…

Finns väl redan flera andra tex Flyertalk och grupper på Facebook.
Facebookgrupperna är dock helt hopplösa. När jag tänker efter är det iofs bara en jag känner till: Poängen med...
Flyertalk är bättre och särskilt SAS-forumet skulle behöva fler deltagare. Det som saknas där är dock den svenska/nordiska vinkeln på saker(bortom SAS/Eurobonus).

Jag har tankar på hur ett forum skulle kunna bli mycket bättre än det här (BC var på väg, men sedan sålde Björnström forumet och den tekniska varianten förföll).

Flyertalk har gått en bit åt det hållet, men inte hela vägen.

Jag har också tänkt i dessa banorna .. samtidigt hänger det på att flertalet är för och kan tänka sig hänga med. Även moderatorernas åsikt vore viktig i frågan. Problemet blir dock direkt uppenbart om ett gäng nyckelpersoner väljer att inte följa med.. då har man istället skapat en ännu värre situation.

Helt ärligt så är både ägarnas och moderatorernas åsikter i frågan helt irrelevanta. Behövs det ett nytt forum så kan det startas helt utan samtycke från ledarskapet här. Och kan man nöja sig med en standardlösning så finns det massor av plattformar. Men det är en labor of love.

Helt ärligt så är både ägarnas och moderatorernas åsikter i frågan helt irrelevanta. Behövs det ett nytt forum så kan det startas helt utan samtycke från ledarskapet här. Och kan man nöja sig med en standardlösning så finns det massor av plattformar. Men det är en labor of love.
BC är en stor sökbar kunskapsbank. Tänk bara på tex all info om menyer på SAS som finns här 15 år bakåt. Borde vara värt en slant att bevara

Jag har också tänkt i dessa banorna .. samtidigt hänger det på att flertalet är för och kan tänka sig hänga med. Även moderatorernas åsikt vore viktig i frågan. Problemet blir dock direkt uppenbart om ett gäng nyckelpersoner väljer att inte följa med.. då har man istället skapat en ännu värre situation.
Nu är jag knappast en nyckelperson men jag hänger på till ett nytt forum, även om det kostar en årlig avgift e dyn

Hej alla medlemmer. Finnes det noen tekniske utfordringer fortsatt? Ellers, som noen kommenterer her, så tror jeg og jeg håper at alle medlemmer vil fortsette å bruke dette forumet, som nå har en svært lang historie. En annen ting er at BusinessClass.com (de som driver domenet nå) har en utrolig sterk posisjon for markedet for discounted business class billetter og er på mange vis ledende på dette området. Dette er en utvikling som jeg personlig tror nå bare vil fortsette og at dette kan medføre en mulighet for å kjøpe billigere billetter for medlemmene. Ha en fortsatt fin julefeiring...

BC är en stor sökbar kunskapsbank. Tänk bara på tex all info om menyer på SAS som finns här 15 år bakåt. Borde vara värt en slant att bevara

Haha, ja men man behöver väl inte lägga ner forumet bara för att folk flyttar till en annan plattform. Man kan prova och se vad som händer och om nya medlemmar hittar.

Se hur tex Järnvägsklubben torpederade sitt eget forum, ett nytt startade på Stambanan av några missnöjda skribenter och medan originalet finns kvar så lever det en tynande tillvaro. Men all gammal info finns kvar.

Men vad skulle bli bättre på en ny plattform? Att den senaste tidens flyttkarusell varit väldigt märklig håller jag givetvis med om men är något egentligen sämre med forumet idag jämfört med för en månad sedan?

Hej alla medlemmer. Finnes det noen tekniske utfordringer fortsatt? Ellers, som noen kommenterer her, så tror jeg og jeg håper at alle medlemmer vil fortsette å bruke dette forumet, som nå har en svært lang historie. En annen ting er at BusinessClass.com (de som driver domenet nå) har en utrolig sterk posisjon for markedet for discounted business class billetter og er på mange vis ledende på dette området. Dette er en utvikling som jeg personlig tror nå bare vil fortsette og at dette kan medføre en mulighet for å kjøpe billigere billetter for medlemmene. Ha en fortsatt fin julefeiring...
För egen del är bägaren väldigt nära full. Ditt intresse för forumets och forumets moderatorer verkar vaaraa minimalt. Två års tystnad och sedan detta kaos. Tror du gör dig själv en tjänst om du tittar på pågående diskussioner. Verkar vraa ganska många som inte är nöjda. Kanske dags att presentera en realistisk plan ( din idee om resebyrå och nu billiga businessbiljetter tror jag på när jag ser det) vad du villl göra med forumet eller sälja till några som har intresse

Toppen