Senaste nytt

Biobränsle 500 bonuspoäng/100 SEK

Det här känns som en ersättning för Bio-biljetter som fanns upp till September.

Andra sättet verkar också finnas kvar, om man lägger till biobräsle i efterhand för en befintlig bokning.
Då är det fortfarande 100 SEK per block, och man får fortfarande 500 Bonuspoäng per block.
Yes, jag snokade vidare lite, kolla min edit.
Kan vara att det är istället för bio-biljetterna då det gäller hela resan, men frågan är då hur detta passar ihop med CT.

EDIT: ARN-CPH-JFK-CPH-ARN, ungefär samma timpris när man omvandlar till 100%, men man omräknar till en fin rund siffra. Och det står inget om att tjäna extrapoäng, bara nivåpoäng?

1767865728651.png

Attachments

• 1767865683578.png
    1767865683578.png
    161,6 KB · Visningar: 29
Så att köpa biobränsle ger numera samma nivåpoäng som att köpa dom i shoppen för pengar? Är det någon mer fördel att lägga till för biobränsle annat än att man hjälper SAS klimatkompensera?

Så att köpa biobränsle ger numera samma nivåpoäng som att köpa dom i shoppen för pengar? Är det någon mer fördel att lägga till för biobränsle annat än att man hjälper SAS klimatkompensera?
Du minskar din direkta klimatpåverkan, hjälper subventionera produktionen (och lönsamheten) av biobränsle, och kanske får ett Concious Traveller steg?

Yes, jag snokade vidare lite, kolla min edit.
Kan vara att det är istället för bio-biljetterna då det gäller hela resan, men frågan är då hur detta passar ihop med CT.

EDIT: ARN-CPH-JFK-CPH-ARN, ungefär samma timpris när man omvandlar till 100%, men man omräknar till en fin rund siffra. Och det står inget om att tjäna extrapoäng, bara nivåpoäng?

Visa bifogad bild 171551

Ser du denna bild i bokningsflödet för det verkar inte gå att lägga till i efterhand? :)

Ser du denna bild i bokningsflödet för det verkar inte gå att lägga till i efterhand? :)
Detta är bokningsflödet, den med 100 kronors steg är nåt man sköter under "Hantera bokning".
Får se om man byter ut den gamla modellen mot den nya. Kan vara att CT-steg blir minst 4 gånger som dyra som de varit tidigare :D

Toppen