Senaste nytt

Plåta porslinet - mat i SAS Business inom Europa

Det påminner mig om de flesta luncher i stavanger, så du kanske är något på spåren där.. Bland de ställen i Norge jag besökt regelbundet känns det som stavanger är en av de som ligger längst kvar i "matpakke-kulturen"...
Stavanger har blivit lite mer kontinentalt med åren vad gäller matpakke-kulturen. Ta en tur till Sørlandet så ska du få leva på bröd och vatten.

Den där frukostpåsen är ett riktigt nerköp. Samma på business mellan TLL-ARN. Sämre än gamla pluslådan och den där plastmackan prövar man bara äta en gång.

Den där frukostpåsen är ett riktigt nerköp. Samma på business mellan TLL-ARN. Sämre än gamla pluslådan och den där plastmackan prövar man bara äta en gång.
Är samma innehåll som i pluslådan - smör , mackan är färdigsmörad, när man äter den från påläggsidan och ätit upp pålägget är det bara massa torrt bröd igen, de har inte delat hela mackan , och bara vikt in pålägget

Är samma innehåll som i pluslådan - smör , mackan är färdigsmörad, när man äter den från påläggsidan och ätit upp pålägget är det bara massa torrt bröd igen, de har inte delat hela mackan , och bara vikt in pålägget
Mackorna är olika, beroende på varifrån de caterar. Mackorna serveras kalla.

Det jag fick igår från CPH var focaccia-typ med färskost, örtkrydda, ost, sallad, paprika.

Senaste turen ut från SVG var det ett mörkare bröd med prickig korv.

Toppen