Doctor-X skrev:Någon som vet hur många kort kan man ansluta?Har tappat bort mitt kort som var kopplat sedan tidigare, kan man bara koppla ett nytt kort? Eller måste man ta kontakt med Preem på något sätt?Klicka för att utvidga...
Endast bemannade stationer.ekf skrev:Just nu kan man få 50 öre rabatt/liter hos Preem med kupongen nedan. Det står att det gäller när man betalar med sitt anslutna kort, så rimligen får man väl poäng som vanligt utöver rabatten. Kanske passar bra med den senaste tidens prishöjningar på drivmedel?kupong mail 50 öre ABK – PreemKlicka för att utvidga...
Man behöver kontakta kundservice på Preem för att säga upp kort som är anslutna.Tongen2 skrev:Jag får valideringsfel när jag ska lägga till mitt nya kort via hemsidan. Varit så ett par gånger när jag testa vid olika tillfällen. Börjar misstänka att jag lagt till 10 kort redan. Jag kan inte hitta vart jag ser detta? Har för mig att jag för några år sedan såg alla anslutna kort någonstans på sidan. Vem kontaktar man för att ta bort gamla kort och lösa detta?Tack!Klicka för att utvidga...
Martin_S skrev:Tankade 2019-12-30, betalade med mitt anslutna kort men har inte fått in några poäng. Någon annan som haft samma problem de senaste 1-2 veckorna?Klicka för att utvidga...
Fredde18 skrev:Tankar alltid Preem och drar kortet direkt ute vid pumpen. Men funkar det att få poäng även om man går in och kassa-betalar?Klicka för att utvidga...
Frisk78 skrev:Jag har haft problem sedan slutet på december med att poängen inte syns i Preem-appen. Ringde Preem kundtjänst och dom ursäktade sig över den bedrövliga appen, men intygade att alla mina tankningar finns registrerade (men dessa syntes inte på Eurobonuskontot). Dessa tankaningar/poäng är nu reggade till mitt Eurobonuskonto. Kvinnan jag pratade med sa att de skickat poängen till Eurobonus även fast jag inte kunde se dessa.Klicka för att utvidga...
Valley skrev:Har inte detta erbjudande upphört?Var i a f vad man sa till mig på en mackKlicka för att utvidga...
Menade kanske de då inte just att man inte kan dra EB-kortet längre utan endast knyta betal/kreditkort...?Valley skrev:Har inte detta erbjudande upphört?Var i a f vad man sa till mig på en mackKlicka för att utvidga...