25% mer Nordic Choice poäng vid växling från Coop

Fanken också, jag som hoppades denna kampanjen skulle dröja en månad till, så att poängen hamnade på nästa medlemsår...

(Poäng lever 3 år efter intjänandeåret, och det har ju inte direkt varit torka på poäng i år.)

försökte växla funkade inte ska man bara uppge siffrorna inte cc?

Bara siffror (plus e-post som matchar det du har på NC kontot).

Ett tag fungerade det bara om du hade sama e-post hos Coop son NC men jag tror det är fixat nu

Berglund skrev:I Nordic Choice program finns bara en sorts poäng. Allt räknas mot lifetime.Klicka för att utvidga...

Tolkar jag rätt då om jag antar att jag kan växla 600 000 coop poäng till 100 000 NC-poäng och på så sätt bli platinum för innevarande + nästa period?

Xpressen skrev:Tolkar jag rätt då om jag antar att jag kan växla 600 000 coop poäng till 100 000 NC-poäng och på så sätt bli platinum för innevarande + nästa period?Klicka för att utvidga...
Det bör gå utmärkt det

Föresten hur var det... Har bryt 1/11, vist hade de förlängt status även för dessa?

Xpressen skrev:Tolkar jag rätt då om jag antar att jag kan växla 600 000 coop poäng till 100 000 NC-poäng och på så sätt bli platinum för innevarande + nästa period?Klicka för att utvidga...

FF#1 skrev:Det bör gå utmärkt detKlicka för att utvidga...

Kan meddela att att det fungera.

Växlade 600 000 COOP-poäng och blev platinum. Har bokat 5 nätter för poängen (nätter som jag skulle bokat ändå) Priset på nätterna om jag istället betalt dem med pengar hade blivit 5 577:- . Jag värderar Coop-poängen till 1 öre då det är de jag kan få ut av dem i pengar genom att köpa presentkort på Coop. Det innebär att jag alltså fick betala 423:- för att bli platinum. Känns som en ok deal. Blir jag dessutom uppgraderad någon/några av bokningarna så ökar värdet ytterligare.

Xpressen skrev:Kan meddela att att det fungera. Det innebär att jag alltså fick betala 423:- för att bli platinum. Känns som en ok deal. Blir jag dessutom uppgraderad någon/några av bokningarna så ökar värdet ytterligare.Klicka för att utvidga...

Glöm inte att du får 125:- per natt i baren, 625;- totalt. Vouchern finns numera i appen varje dag. Med min hotellstil gick du plus här och fick dessutom finare rum på köpet. Bra jobbat!

Back