Jag säger bara - äntligen!
Just nu har Coop 25% rabatt vid växling av poäng till Nordic Choice.
Nordic Choice | Coop
Just nu har Coop 25% rabatt vid växling av poäng till Nordic Choice.
Nordic Choice | Coop
Tackar! Växlade in 60000 på en gång!Protein48 skrev:Jag säger bara - äntligen!Just nu har Coop 25% rabatt vid växling av poäng till Nordic Choice.Nordic Choice | CoopKlicka för att utvidga...
Jajamän!JNH skrev:Räknas dessa poäng mot Gold/Platinum lifetime?Klicka för att utvidga...
I Nordic Choice program finns bara en sorts poäng. Allt räknas mot lifetime.JNH skrev:Räknas dessa poäng mot Gold/Platinum lifetime?Klicka för att utvidga...
Berglund skrev:I Nordic Choice program finns bara en sorts poäng. Allt räknas mot lifetime.Klicka för att utvidga...
Det bör gå utmärkt detXpressen skrev:Tolkar jag rätt då om jag antar att jag kan växla 600 000 coop poäng till 100 000 NC-poäng och på så sätt bli platinum för innevarande + nästa period?Klicka för att utvidga...
Xpressen skrev:Tolkar jag rätt då om jag antar att jag kan växla 600 000 coop poäng till 100 000 NC-poäng och på så sätt bli platinum för innevarande + nästa period?Klicka för att utvidga...
FF#1 skrev:Det bör gå utmärkt detKlicka för att utvidga...
Xpressen skrev:Kan meddela att att det fungera. Det innebär att jag alltså fick betala 423:- för att bli platinum. Känns som en ok deal. Blir jag dessutom uppgraderad någon/några av bokningarna så ökar värdet ytterligare.Klicka för att utvidga...