B
Bryant
Guest
Det är ju för bra för att vara sant!
Bryant skrev:Det är ju för bra för att vara sant!Klicka för att utvidga...
Bryant skrev:Det är ju för bra för att vara sant!Klicka för att utvidga...
twiggs skrev:Vilket också kommer att visa sig. Det är bara att vänta och se.Klicka för att utvidga...
GOTATH skrev:Har svårt att få in detta i huvudet, men får försöka att förstå att man nu har Star Alliance Gold for Life! Men somtwiggssäger, vänta och se...Klicka för att utvidga...
VonMögen skrev:Hahaha grekerna är ju fantastiska på att mjölka ur systemet. Skandalöst låg *G ribba samtidigt som det ingår lifetime Gold. Konstigt att det inte står små blåa pallar i alla lounger. Kanske kommer det med.Klicka för att utvidga...
vicce skrev:Sådär, nu skaffade jag också Aegean Miles&Bonus.. Nu ska jag bara flyga ihop tillräckligt med Miles för Gold. Några bra tips på hur jag snabbast gör det? Reser även på ungdomsbiljetter när det gäller SAS, om det nu hjälperKlicka för att utvidga...
MHK81 skrev:Rullade förbi 16 000 poäng (17955miles) för 3 veckor sedan dock har kontot ej fått guldstatus ännu, hur lång tid kan det ta?Ska snart till USA igen o vore gött o känns på guld-doftenKlicka för att utvidga...
bjobr skrev:Yess! Samma dag som jag skulle hem från senaste tjänsteresan trillade guldgrattismailet från Aegean in, så jag kunde fira med loungebesök och fina fluorescerande priority-taggar på bagaget! Funkade fint att visa Aegean Blue-kortet och mailet vid incheckningen.Nu bara att vänta på nytt kort och guld-adresslapp. =)Klicka för att utvidga...