ANA öppnar Tokyo Haneda-Stockholm under 2024 (tidigare planerat 2020)

simon_says91 skrev:Jag frågade på Arlanda igår vad som gäller när man flyger med ANA.Ana business = SAS businessAna premium economy = Pearl LoungenAna oavsett klass + guldstatus eller högre på ANA = SAS GoldDet är alltså precis som LH, du kommer bara in om du har guldkort hos själva bolaget du flyger.Alltså du kan inte åka ANA business/premium eco/economy och ha M&M senator och förväntas komma in i SAS guld loungen.Klicka för att utvidga...
Ställer frågan på ett gammalt inlägg men tacksam för svar oavsett vem som vet.

Vilken lounge har jag tillgång till på Arlanda som Lufthansa Senator som flyger ANA till Tokyo i ekonomi?

micke skrev:Ställer frågan på ett gammalt inlägg men tacksam för svar oavsett vem som vet.Vilken lounge har jag tillgång till på Arlanda som Lufthansa Senator som flyger ANA till Tokyo i ekonomi?Klicka för att utvidga...
Jag är ganska säker på att det är denna:

shutterstock_1143544649.jpg

60° Lounge

60⁰ Lounge is located after passport control in Gate area F and offers a calm and pleasant atmosphere with a fantastic view of takeoffs and landings. A buffet with hot and cold food, as well as beverages and snacks, is available here.

android-touch-icon.png

www.swedavia.com

Jag blev iaf hänvisad dit av incheckningspersonalen när jag åkte i Maj, flög dock i C med SEN inlagt.

micke skrev:Ställer frågan på ett gammalt inlägg men tacksam för svar oavsett vem som vet.Vilken lounge har jag tillgång till på Arlanda som Lufthansa Senator som flyger ANA till Tokyo i ekonomi?Klicka för att utvidga...

Fredah skrev:Jag är ganska säker på att det är denna:60° Lounge60⁰ Lounge is located after passport control in Gate area F and offers a calm and pleasant atmosphere with a fantastic view of takeoffs and landings. A buffet with hot and cold food, as well as beverages and snacks, is available here.www.swedavia.comJag blev iaf hänvisad dit av incheckningspersonalen när jag åkte i Maj, flög dock i C med SEN inlagt.Klicka för att utvidga...
Dom har både SAS loungen vid E och F piren tillgänglig, man kan se ANA logo vid båda. Men bäst är väl F piren då ANA planet uteslutande avgår därifrån. Jag flög också C och hade SEN kortet inlagt. Det jag vet dock är att det inte gick att gästa med SEN kortet, det är bara med LH groupen om du åker.

Back