Homer skrev:För ca 2 år sedan räckte det med att skriva in efternamn + Avis Preferred nummer såhämtades övrig information från Preferred kontot, och så är det fortfarande på mångapartnersidor, t.ex. Finnair
HomepageGår man upp en nivå på avisworld.com, ovanför partnersidorna, så är det fortfarande så
Avis Car Rental - Hire a car worldwideDen försämringen skedde samtidigt som de designade om flera partnersidor (t.ex. SAS, Flying Blue)"modernare utseende" men framför allt har de lagt in en massa tjat om köp av extratjänster à la Ryanair.Jag har svårt att tro att de avsiktligt ville göra de omständligare, eftersom huvudargumentet för Preferredär ju att det ska gå snabbare och smidigare om man är medlem.Samtidigt har jag svårt att tro att det sker någon förändring om det inte kommer klagomålTill vem ska man då klaga?Ett förslag, inte nödvändigtvis det bästa, är de som hanterar Preferred kontonaoch har e-postadress:
database.se@bsc.avis-europe.comKlicka för att utvidga...