Får man bara ha 25 lbs - 11 kg?Tommy skrev:Jag flög Manhattan-EWR sist. De väger väskan den fick inte vara så tung (25 lbs) och precis som@Krisskriver så fixar de bagage landvägen med ToteTaxiDet är väldigt smidigt jämfört med trafikkaoset på vägarna och kul att se New York från luftenBoka så tidigt som möjligt priset stiger ju närmare avgång man bokarKlicka för att utvidga...
Ja. Men, som nämnt ovan, kan man ordna totetaxi för checkat bagage. https://www.blade.com//p/luggageAxxo skrev:Får man bara ha 25 lbs - 11 kg?Klicka för att utvidga...
Dom har koll på ditt flyg, du får också kontakt med personen som hämtar dig på terminalen via whatsapp. Vi blev försenade två gånger och det var inga problem. Otroligt smidigt, stor SUV som står utanför och väntar, tar 5 min till helikopterterminalen sen står personal redo att bära ditt bagage direkt till helikoptern. Glöm inte bort att allt i baren ingår, så som patron tequila, bra franskt rose etc(detta gäller även baren när du väl landat - vi tog oss några järn som välkomstdryck på Manhattan). Otroligt bra upplevelse och du är i stan på 5 minuter.Axxo skrev:Får man bara ha 25 lbs - 11 kg?Väder händer om flyget är försenat en timma eller flera?Klicka för att utvidga...
Ingår skjuts från Helikopter plattan på EWR till Terminalen?matado skrev:Flög också Manhattan-EWR förra veckan. Otroligt smidigt. Fick 50 USD discount med koden "ChloeF070"Visa bifogad bild 146149Visa bifogad bild 146150Klicka för att utvidga...
Ja det är Suv där ocksåcaberg skrev:Ingår skjuts från Helikopter plattan på EWR till Terminalen?Klicka för att utvidga...
Snyggt!Kris skrev:Tänkte först skriva en rapport om Blade JFK-Manhattan i denna tråd, men blev en egen rapport istället. Lägger länk här för att det skall bli lättare att hitta.Lagkagehuset till Ole Steen - vilken är snabbaste vägen?Tänkte först skriva en bredare uppdaterad rapport på en av SAS stamrutter Köpenhamn - New York, men dåsade till och fick inte hämtat med så många intryck som jag tänkt. Dock kommer här en kort rapport med fokus på last mile transport. Det hela började som sig bör med en premiumupplevelse från...www.businessclass.comKlicka för att utvidga...