F
FilipJ
Guest
Hit kommer jag via Mecenat Alumni numera.
Det var så igår också när jag hade tänkt boka via Mecenat Alumni.FilipJ skrev:Visa bifogad bild 151915Hit kommer jag via Mecenat Alumni numera.Klicka för att utvidga...
Samma för mig, man kan rapportera problem till mecenat men det funkar inte heller :/FilipJ skrev:Visa bifogad bild 151915Hit kommer jag via Mecenat Alumni numera.Klicka för att utvidga...
Visade du ditt Mecenat Alumni-kort?taxvalp skrev:Jag har bokat som Mecenat Alumni flera gånger i Sverige men senast blev jag tillfrågad om studentlegitimation. ”Det får gå för denna gången”, meddelade personalen när jag förklarade artt jag har pluggat klart…Klicka för att utvidga...
Jag har det inte nedladdat och började greja med telefonen för att fixa det. Räckte så.Coalcandy skrev:Visade du ditt Mecenat Alumni-kort?Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Problemet är att inom Strawberry finns det många medarbetare som inte har koll äns hur deras egna Platinum ska behandlas. Att sedan ha koll på olika rabattkort, nä det går inte. Nu har dessutom många fått till sig att de måste kolla att Mecenat-kortet fortfarande är giltigt. Alumni har varken ett kort eller nån giltighetstid, och då blir det som att man försöker fuska till sig studentrabatt tycker en del...Klicka för att utvidga...
Hittar t ex Comfort Arlanda från 849 för enkelrum och 899 för dubbelrum, dock lägre tillgänglighet än tidigare. I skrivande stund totalt 96 hotell, inga i Stockholm/Uppsala, två i Köpenhamn men nio i Oslo.criced skrev:Priset är nu minst 999 kr, vilket är konstigt när det ofta finns lägre ordinariepriser.Klicka för att utvidga...
Ja, de verkar ha höjt priset för studenter, men för Mecenat Alumni ligger det kvar på samma som tidigare. Kanske en miss?criced skrev:Priset är nu minst 999 kr, vilket är konstigt när det ofta finns lägre ordinariepriser.Klicka för att utvidga...
Nikje skrev:Hittar t ex Comfort Arlanda från 849 för enkelrum och 899 för dubbelrum, dock lägre tillgänglighet än tidigare. I skrivande stund totalt 96 hotell, inga i Stockholm/Uppsala, två i Köpenhamn men nio i Oslo.Visa bifogad bild 169315Fick en enkät från Mecenat Alumni häromveckan och påtalade urholkningen, bra om fler gör detsamma naturligtvis.Klicka för att utvidga...