H
Homer
Guest
VR
freno skrev:Håller med, hade gärna sett en annan lösning i mitten då vi ofta åker två, med vår lilla grabb. Sen lär det ju ta åratal innan hela flottan fått nya stolarKlicka för att utvidga...
Jag tror inte att man tittar så mycket på vilka behov små barn har i businesskabinen då de är en minoritet utav alla resenärer.Linda79 skrev:Håller med dig! Vi flyger en del med vår tvååring dom har eget säte men behöver hjälp med mat, att somna, byta kanal etc. Känns som man kommer långt ifrån varandra!Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Jag tror inte att man tittar så mycket på vilka behov små barn har i businesskabinen då de är en minoritet utav alla resenärer.Ofta är det just avskildhet som efterfrågas och inte att sitta nära någon annan.Alla stolar har ju sina för och nackdelar, tycker själv det är lite tråkigt att åka SAS Business med någon då man får en avdelare emellan sig. Kommer nog oavsett vad vara svårt att få en produkt som är "bra" för alla typer av resenärer.Klicka för att utvidga...
Linda79 skrev:Håller med dig! Vi flyger en del med vår tvååring dom har eget säte men behöver hjälp med mat, att somna, byta kanal etc. Känns som man kommer långt ifrån varandra!Klicka för att utvidga...
freno skrev:Håller med, hade gärna sett en annan lösning i mitten då vi ofta åker två, med vår lilla grabb. Sen lär det ju ta åratal innan hela flottan fått nya stolarKlicka för att utvidga...
Voyageur skrev:Visserligen är detta inte revolutionerande utanför BA själva, då de flesta har herringbone 1+2+1 redan. Men materialvalen gör sitt här. Precis som SAS som valt ett modernt men tidlöst mönster med blandning av mjuka färger och trä.Klicka för att utvidga...
Voyageur skrev:Om BA fixar till den mjuka produkten också, kanske man en vacker dag kan komma tillbaka till sitt svunna royalistiska märke.Klicka för att utvidga...
Voyageur skrev:Frågan är, vem vill betala och åka BA First efter introduktionen av dessa slutna kabiner? Förutom för poäng dåKlicka för att utvidga...
JensE skrev:När dom rullade ut "new first" så tror jag det tog ca 3 år för dem.Så om dom har samma strategi att bara göra när detta under en C-check så lär det ta upp till 4 år innan dom är klara.Klicka för att utvidga...