Dr. Miles skrev:Ja, denna fare tillåter obegränsad stopover mot avgift 75 EUR och det har ingen HIP Check, vilket gör att priset är baserat enligt din slutdestination, så länge du håller dig inom MPM.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Det kräver väl att man åker till Hawaii? Eller går det att maximera en resa till LA bättre TP-mässigt?Om jag räknar rätt skulle ovan resa ge 40+80+140+210+60=530 TP -> 1060TP tur och returNär jag räknade avios tror jag det blev omkring 35000 tur och retur. Har inte stenkoll på hur avios räknas när det är codeshare inom OneWorld.Klicka för att utvidga...
Denna är väl omöjligt inom MPM för MIA? (Däremot som en stopover på en fare till LAS eller PHX går det säkert utmärkt)khybner skrev:En bra routing om man inte vill till Hawaii eller västkusten (och som jag själv gör under 2016) ärUB-LHR-JFK-PHX-LAS-MIA och tillbaka. Ger om jag räknar rätt 1 320 TP. Köpt under Dublinrean för ett tag sedan. Borde kanske fungera genom att byta ut DUB mot ARN (eller kanske tom ARN-HEL och i så fall ge 1 480 TP)Klicka för att utvidga...
nota bene skrev:Denna är väl omöjligt inom MPM för MIA? (Däremot som en stopover på en fare till LAS eller PHX går det säkert utmärkt)Klicka för att utvidga...
Jag kommer inte ihåg vilken fare basis som jag bokade på. Skulle till MIA och den här kom ut som ett av alternativen på AA's hemsida till ett vettigt pris så det var bara att boka. Kanske är en stopover fare till LAS eller PHX.nota bene skrev:Denna är väl omöjligt inom MPM för MIA? (Däremot som en stopover på en fare till LAS eller PHX går det säkert utmärkt)Klicka för att utvidga...
Låter rimligt. Vissa av sale fares tillåter stopover - dock ej den nu pågående från DUB (men den från CPH).khybner skrev:Jag kommer inte ihåg vilken fare basis som jag bokade på. Skulle till MIA och den här kom ut som ett av alternativen på AA's hemsida till ett vettigt pris så det var bara att boka. Kanske är en stopover fare till LAS eller PHX.Klicka för att utvidga...
Du kan också ta stopover i San Francisco på väg dit eller på väg hem genom att betala 75 EUR per stop per person.Maja skrev:OK, nytt försök här då.Utresa from 1 juli och hemresa senast 7 augusti. Vi önskar vara borta 4 veckor.2 vuxna, 1 barn (7 år).Utresa från GOT, slutdestination SFO (helst), men har förstått att LAX är mycket billigare så då kör vi på det i stället! Ingen stopp-over önskas. Önskvärt så få byten som möjligt, till rimligt prisTack på förhand om någon orkar peka mig i rätt riktning!Klicka för att utvidga...
Vi kommer bila runt, så vi får helt enkelt bara lägga om starten och utgå ifrån LA i stället och det gör det bökigare då vi inte hade tänkt ha hyrbil alla dagar i SF (inget behov i kombo med dyr parkering). MEN är prisskillnaden så stor så tänker vi om kör från LAX i stället.Dr. Miles skrev:Du kan också ta stopover i San Francisco på väg dit eller på väg hem genom att betala 75 EUR per stop per person.Klicka för att utvidga...
Tack, har kollat upp och hittar för drygt 41-43k för oss tre.Dr. Miles skrev:Om ditt krav är så få byte så möjligt, blir der via London.Du kan boka resan på British Airways webbsida.Klicka för att utvidga...
Göteborg-Los Angeles T/R i Business class för under 15.000 SEK inkl. skatter per vuxen är ett bra pris.Maja skrev:Tack, har kollat upp och hittar för drygt 41-43k för oss tre.Om jag vill komma ner i pris, är det ens rimligt i juli? Vilken routing pratar vi om då? Ev. rea som kan tänkas komma? Någon som vill använda sin kristallkula (baserat på tidigare erfarenheter?).Klicka för att utvidga...