Senator skrev:Härlig kräftsoppa fanns också idag!Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Jag måste säga att den är riktigt god. Tog flera koppar igår.Klicka för att utvidga...
Nej de tinar spetten till ARN i värmetunnan och skickar upp dem till Stockholm, tyvärr hinner de frysa till igen på vägen.Jonas C skrev:På tal om soppa. Är det meningen att kycklingsoppan i CPH Loungen inte ska innehålla några spår [läs bitar] av kyckling?Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Väldigt fullt, några av er som sitter där just koll på BC.SE?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Har precis slagit mig ner i soffan, blir här i ca 1 timme innan äventyret ska börja.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Har precis slagit mig ner i soffan, blir här i ca 1 timme innan äventyret ska börja.Klicka för att utvidga...
zanga skrev:Jahopp... ARN atm... skrev i gästboken.Har dom några BC taggar här tro?Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Gå bort och kolla nedanstående runda bord (det är i vänstra hörnet om man står i entrén) om inte det skulle passa perfekt som Meeting Point ARN i fortsättningen?Visa bifogad bild 14631Klicka för att utvidga...