149-telia-com
New member
Så kan det vara.AABack2ARN skrev:Vilken Jams Bond-film då? Tänker du inte på Entrapment med Sean Connery och Catherine Zeta-Jones?Klicka för att utvidga...
Så kan det vara.AABack2ARN skrev:Vilken Jams Bond-film då? Tänker du inte på Entrapment med Sean Connery och Catherine Zeta-Jones?Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:SvD idag för 30 år sedanVisa bifogad bild 169647Klicka för att utvidga...
Nej, reglerna var tuffa på "det glada 90-talet" på många fler områden än man minns.mablaz skrev:Fick man inte poäng på inrikes på den tiden alltså?Klicka för att utvidga...
mablaz skrev:Fick man inte poäng på inrikes på den tiden alltså?Klicka för att utvidga...
Nja under en period fick man poäng på inrikes det var åtminstone 1992-1994fcx skrev:Nej, reglerna var tuffa på "det glada 90-talet" på många fler områden än man minns.Klicka för att utvidga...
Det var till och med upp i 120000 under några år, sedan sänkte man till 90000Remington Steele skrev:För EBG var det 100.000 poäng som krävdes om jag minns rätt.Klicka för att utvidga...
Aha! Det var det som var målet. Trevligt! Jag undrade just när jag läste din hyllning till estetiken på Reventlowsgade... Gick förbi Vega tidigare (ett av de andra kulturella högkvarteren i byen) där det var kö runt hela kvarteret. Men när du säger det känns DR byen mer logisktrsimon skrev:Dagens bilder…Danmarks Radios Symfoniorkester fyller 100 år. Stort uppbåd i DR Koncerthuset med Mahlers åttonde symfoni med omkring 300 medverkande.Visa bifogad bild 169673Visa bifogad bild 169674Klicka för att utvidga...
Den scenen har man ju stått på. Sjungit med Kal P Dal. Den föreställningen kommer aldrig igen!rsimon skrev:Kulturronden fortsätter. Ikväll Wagners “Lohengrin” i Malmö.Klicka för att utvidga...
Helt klart en missad markering opportunity. På den adressen borde finnas någon form av easter egg.fcx skrev:Här är pennan på mitt hotellrum. Går man in på denna adressen kommer man dock ingenstans.Klicka för att utvidga...