Du har rätt. Har nu beställt den digitalt.Impendill skrev:Är den inte digital ? Man kunde väl välja? Eller såg jag fel?Klicka för att utvidga...
Du har rätt. Har nu beställt den digitalt.Impendill skrev:Är den inte digital ? Man kunde väl välja? Eller såg jag fel?Klicka för att utvidga...
Prenumerationen är digital. DN Digital för 1kr första månDanielKif skrev:Skulle tagit prenumerationen om den vore digital. Orka bära så mycket papper till pappersinsamlingenKlicka för att utvidga...
Nemo skrev:Vad är det som hindrar att man tecknar för 1.806 st prenumerationer? Det ger 1.000.524 Eurobonuspoäng för 1.806 SEK.Klicka för att utvidga...
Varje prenumeration är kopplad till en epostadress. Det kanske går teoretiskt men du skulle behöva skaffa 1806 epostadresser.Nemo skrev:Vad är det som hindrar att man tecknar för 1.806 st prenumerationer? Det ger 1.000.524 Eurobonuspoäng för 1.806 SEK.Klicka för att utvidga...
Kevinator skrev:Varje prenumeration är kopplad till en epostadress. Det kanske går teoretiskt men du skulle behöva skaffa 1806 epostadresser.Inga poäng syns än hos mig heller.Klicka för att utvidga...
Morgan skrev:Refunder har motsvarande erbjudande (65 kr tillbaka) och hos dem är det sista dagen idag , då förmodligen sjunker antalet poäng man får imorgon måndag.Klicka för att utvidga...
Det är helt rätt! Jag skulle helst slippa beblanda mig med DN men alla har ett pris. Mitt är ca 500 poäng.kaktusen skrev:Om jag fick 50 000 poäng skulle jag fortfarande vägra en (gratis) prenumeration till DN.Klicka för att utvidga...
DanielKif skrev:Men seriöst...Ni som tecknar och säger upp nästa vardag. Förstår inte ni att det är sådant som förstör vettiga deals.Samma sak med de som skulle köpa matkasse och få ett negativt belopp. Jag blir så trött.Låt det gå en vecka iallafall.Klicka för att utvidga...
Erik M skrev:Jag har fått välkomstmailen från DN men ingen Klarna-faktura. Nån annan som fått den?Klicka för att utvidga...
Det kan väl ta upp till åtta veckor eller något sånt.martin.agren skrev:Tecknade igår förmiddag, men ser inga poäng registrerade under kommande-fliken. Hur snabbt ska de dyka upp där?Klicka för att utvidga...
Ser man inte poängen efter 8 veckor så får vi jaga DN för ett fullständigt kvitto,sen skall kvittot verifieras. Det får ta upp till 8 veckor.JohanA skrev:Det kan väl ta upp till åtta veckor eller något sånt.Klicka för att utvidga...