mankan69 skrev:Ska testa den nya linjen imorgon EK 158. Intressant att åka med Emirates, har hört mycket gott om bolaget men aldrig testat det. Undrar om de möjligen kan tänka sig att uppgradera mig och hustrun om jag visar Pandionkortet…. chans = 0.01% antar jagKlicka för att utvidga...
mankan69 skrev:Ska testa den nya linjen imorgon EK 158. Intressant att åka med Emirates, har hört mycket gott om bolaget men aldrig testat det. Undrar om de möjligen kan tänka sig att uppgradera mig och hustrun om jag visar Pandionkortet…. chans = 0.01% antar jagKlicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Du kan ju alltid testa att matcha ditt Pandion till Skywards Platinum.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag matchade EBG till Skywards Gold utan problem.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag mailade och förklarade att jag gjorde minst en T/R till Afrika per vecka och att om jag fick matchning kunde Emirates vara ett alternativ till *A.Klicka för att utvidga...
Ha, ha,ha Afrika? Det er vist det, man kalder en sandhed med modifikationer? Godt gåetagehall skrev:Jag mailade och förklarade att jag gjorde minst en T/R till Afrika per vecka ......Klicka för att utvidga...
pep skrev:Ha, ha,ha Afrika? Det er vist det, man kalder en sandhed med modifikationer? Godt gåetKlicka för att utvidga...
MarSecLtd skrev:Kollat med kollegor nu. Fixa en scan på dina guldkort, skriv att du är missnöjd med service på andra bolag och kommer resa med EK i framtiden. I ditt fall Simon lär de matcha direkt när de redan ser en F bokning.Klicka för att utvidga...
MarSecLtd skrev:Försöka går ju alltid, troligt är väl att de matchar till silver istället då.Klicka för att utvidga...
pep skrev:Ha, ha,ha Afrika? Det er vist det, man kalder en sandhed med modifikationer? Godt gåetKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag matchade EBG till Skywards Gold utan problem.Klicka för att utvidga...
Undskyld, agehall. Jeg troede du havde stærk allergi mod Afrikaagehall skrev:Ja? I mitt förra jobb gjode jag i snitt en T/R till Afrika i veckan.Klicka för att utvidga...
pep skrev:Undskyld, agehall. Jeg troede du havde stærk allergi mod AfrikaKlicka för att utvidga...