Eurobonus julkalender 2024

• Thread starter Thread starter Deleted member 23500
  • Start date Start date
knutsson.torkel skrev:Anmälde mig till kalendern, men bara fått 2xbonuspoäng för en av två USA-flighter genomförda i mars. Och endast 1xnivåpoäng. Tröttsamt att SAS lanserar kampanjer och inte håller det de lovat när kravet uppfylltsKlicka för att utvidga...

Var samma för alla. Löste sig via chatten.

IdleSwede skrev:Var samma för alla. Löste sig via chatten.Klicka för att utvidga...

Bara för att det är samma för alla så förändrar det inte det faktum att SAS sköter det här fruktansvärt dåligt. Det snarare förstärker det hela. Och FYI så chatten har inte löst det hela för mej. Återstår att se hur det blir på hemresan nästa vecka.

knutsson.torkel skrev:Precis min poäng. Så borde inte en välskapad bonuskampanj fungera.Klicka för att utvidga...

Ge We skrev:Bara för att det är samma för alla så förändrar det inte det faktum att SAS sköter det här fruktansvärt dåligt. Det snarare förstärker det hela. Och FYI så chatten har inte löst det hela för mej. Återstår att se hur det blir på hemresan nästa vecka.Klicka för att utvidga...

Självfallet bedrövligt att det inte bara fungerar. Har samma problem med köpt BIO bränsle varannan gång jag får chatta och få dom efterregistrerade.

fcx skrev:Dubbla bonus- och nivåpoäng på kontot innan flygplansdörren öppnats.Klicka för att utvidga...
Härligt att höra att det fungerar nu! Efter flygning lör & sön kom endast dubbla bonus in för mig. Får se hur lång tid Guldsupporten tar på sig att lösa.

dubblade nivåpoäng och bonuspoäng. Inga nivåpoäng syntes i historiken, men däremot i mina totalt intjänade nivåpoäng för perioden. Fick min diamantstatus tack vare detta som registrerades korrekt.

Hafermann skrev:Hur lång tid har korrigering tagit för er som inte fått in rätt antal poäng?Klicka för att utvidga...
Fick bara en av tre korrigerade på mitt ärenden så svarade på ett av ärende igen och hon sa bra att jag kontaktande igen de hade gjort fel. Fick allt korrigerat igår på resa från 1 mars och 14 mars. Resan den 6 mars korrigerades för ca en vecka sedan…. När jag väl mailade igen och fick svar samma dag var det korrigerat samma dag (är Diamond)

Hej, någon mer som har problem att ladda ner SAS-presentkort från julkampanjen (eller kompensations-vouchers)?

Man fick ju ett mail det det står "Hämta ditt presentkort", men när jag trycker på länken leds jag vidare till flysas.com, väljer Sverige och hamnar sedan på startsidan sas.se. Samma sak med en kompensations-voucher som jag har.

Hat provat på två olika enheter och olika webbläsare.

Någon mer med samma problem?

PellePersson skrev:Hej, någon mer som har problem att ladda ner SAS-presentkort från julkampanjen (eller kompensations-vouchers)?Man fick ju ett mail det det står "Hämta ditt presentkort", men när jag trycker på länken leds jag vidare till flysas.com, väljer Sverige och hamnar sedan på startsidan sas.se. Samma sak med en kompensations-voucher som jag har.Hat provat på två olika enheter och olika webbläsare.Någon mer med samma problem?Klicka för att utvidga...
Länken har blivit gammal, kontakta kundtjänst för att få nya.

PellePersson skrev:Tack, misstänkte det.Ska göra detKlicka för att utvidga...
Ringde SAS, utländsk support. Hon lade ett ärende och hoppades på att det skulle lösas så snart som möjligt, men tänker att en ny länk måste väl vara enkelt att skicka ny om hon fått alla mina uppgifter. Har liksom inte dit att vänta i en vecka på en länk som egentligen ska fungera från början.

Hjälpte de med ditt problem på en gång?

Nu har det löst sig, fick nya länkar skickade till mejlen.

Heads-up till alla som köpte presentkort, förnya länken redan nu så att ni har det redo.

Enligt supporten så bytte de precis system, så nu ska länkarna hålla längre än tidigare 3 månader.

Samma problem för mig, ringde kundtjänst nu men kan enbart lösas på vardagar. Får väl lägga ett mail till diamond-mailet också (litar inte riktigt på att kundtjänst löser detta).

Dragzone skrev:Ringde SAS, utländsk support. Hon lade ett ärende och hoppades på att det skulle lösas så snart som möjligt, men tänker att en ny länk måste väl vara enkelt att skicka ny om hon fått alla mina uppgifter. Har liksom inte dit att vänta i en vecka på en länk som egentligen ska fungera från början.Hjälpte de med ditt problem på en gång?Klicka för att utvidga...
Nej, ärendet är fortfarande inte löst. Mailade EBG-supporten i söndags. Inget svar på hela veckan. Skickade nytt mail idag.

Ger dem några dagar till, sen får jag ringa.

Har också en kompensationsvoucher där länken löpt ut som jag mailar om.

PellePersson skrev:Nej, ärendet är fortfarande inte löst. Mailade EBG-supporten i söndags. Inget svar på hela veckan. Skickade nytt mail idag.Ger dem några dagar till, sen får jag ringa.Har också en kompensationsvoucher där länken löpt ut som jag mailar om.Klicka för att utvidga...
Testa att svara på mejlet du fick dina presentkort skickade. Även om det står en "no-reply" så går det att mejla, fick nya länkar inom en timme efter att jag tjatat på chatten, telefonen och svarat på mitt mejl med mina presentkort i.

Dragzone skrev:Testa att svara på mejlet du fick dina presentkort skickade. Även om det står en "no-reply" så går det att mejla, fick nya länkar inom en timme efter att jag tjatat på chatten, telefonen och svarat på mitt mejl med mina presentkort i.Klicka för att utvidga...
Tack, jag provar det så får vi se hur det går...

Back