Rebel skrev:Vet vi vilken som blir första sas flighten med A350???Klicka för att utvidga...
Rebel skrev:Vet vi vilken som blir första sas flighten med A350???Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Nej, men här är första schemalagda longhaul:Datum fastställt för SAS A350 första ordinarie avgång, Köpenhamn-Chicago 28 januari 2020 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Sanning med viss modifikation, första SAS-flighten kommer ju att varaSK9xxx, TLS - CPH, men när exakt vet vi inte än, men jag är helt övertygad att@Brandten@KalleSus@Tobbe.Om. fl. kommer att ha full koll på detta när transpondern slås på och rapportera här. Sedan kommer den att gå en del shorthaul, gissningsvis på huvudstadstriangeln för att personalen skall bekanta sig med maskinen.Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Sanning med viss modifikation, första SAS-flighten kommer ju att varaSK9xxx, TLS - CPH, men när exakt vet vi inte än, men jag är helt övertygad att@Brandten@KalleSus@Tobbe.Om. fl. kommer att ha full koll på detta när transpondern slås på och rapportera här. Sedan kommer den att gå en del shorthaul, gissningsvis på huvudstadstriangeln för att personalen skall bekanta sig med maskinen.Klicka för att utvidga...
Rebel skrev:Svårt att köpa billjett till TLS-CPH kan jag tänka ???Klicka för att utvidga...
Sålde inte norwegian biljetter ifrån seattle när dom fick ngn ny modell?? Var det 737 max ???fcx skrev:Ja, men man kan misstänka att det skulle vara lätt att sälja biljetter.Klicka för att utvidga...
Rebel skrev:Sålde inte norwegian biljetter ifrån seattle när dom fick ngn ny modell?? Var det 737 max ???Klicka för att utvidga...
Ja, fast utan passagerare. Möjligen någon enstaka med: "Till skillnad från bland andra Norwegian och Finnair, som satte in sina nya B787 och A350 i det ordinarie trafikprogrammet på europalinjerna under inkörningsperioden, har SAS beslutat att göra merparterna av övningsflygningarna utan passagerare."Tobbe.O skrev:Artikel idag på flygtorget.seFörsta leverans är planerad till sista dagarna i november! Verkar även planeras för någon slinga inom skandinavienFlygtorget » Flygnyheter » Flygnyheter » SAS nya A350 allt närmare trafikstartKlicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Åhhh, första testflygningen! Det här ser jag verkligen fram emot!Klicka för att utvidga...
marbe166 skrev:Hon rör på sig...med SAS-callsign (!)Flightradar24: Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker MapKlicka för att utvidga...