Cristoffer Cedergren skrev:Lite lördagspyssel. Hade 5 kommande bokningar på olika Strawverry-hotell som inte såg ut att vara uppgraderade enligt förmånen om garanterad uppgradering för Platinum vid bokningstillfället. Mejlar numera först de olika hotellen, sedan Platinum-supporten om det krånglar.3 hotell svarade direkt "Fixat, tack för din uppmärksamhet".1 hotell svarar att det redan är gjort men att det just nu är problem med visning i appen. Skickar dock ut en ny bekräftelse till mig där ny rumstyp framgår och allt är lugnt.Sista hotellet inleder långt svar med att nån garanterad uppgradering inte finns och att de får se när det närmar sig vilken rumstyp jag får. Svarade med kopia till Platinum-supporten, och tre minuter senare är det löst.Så här är det varje gång jag gör en genomgång av kommande bokningar. Olika hittepåsvar.Är det en och samma kedja? Varför skiljer det sig så mellan hotellen? Varför kan inte medarbetarna deras eget bonusprogram? Jag som bor ca 40 nätter per år har bättre koll än dem. Kanske ett utbildningspass på nästa veckas VK om förmånerna kan behövas...Klicka för att utvidga...