Senaste nytt

FINAL UPDATE! Vi är tillbaka på BusinessClass.com…

Om ni har förslag eller idéer på förbättringar är ni varmt välkomna att dela dem med oss – vi lyssnar.
Kommer forumet att fortsätta med insprängd reklam?

Nu kör jag iofs själv adblock men jag tror att mycket insprängd reklam i forumet upplevs som negativt av eventuella nya medlemmar (det hade jag tyckt själv iaf).

Man får inte heller mail om uppdaterade trådar etc. Ingenting mail fungerar alls.
Jag får mail med uppdatering av bevakade trådar. Gmail har dock börjat att klassa dessa som misstänkt skräppost för mig:

"Var försiktig med detta meddelande. Det här meddelandet är inte autentiserat och det går inte att verifiera avsändaren. Var försiktig när du klickar på länkar, laddar ned bilagor och svarar med personliga uppgifter."

Kan ni som inte får mail ha problem med att de hamnar i något skräppostfilter någonstans på vägen?

Jag får mail med uppdatering av bevakade trådar. Gmail har dock börjat att klassa dessa som misstänkt skräppost för mig:
Detta fick jag för en kort stund sedan:

Screenshot_2025-12-30_11-34-32.png

Är det bara jag som inte kan ladda upp bilder från iPhone. Det kommer aldrig fram ”insert”. Funkar bara om jag först skärmdumpar bilden.

Testar igen för att se hur det blir.

Attachments

• IMG_0023.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 49
Är det bara jag som inte kan ladda upp bilder från iPhone. Det kommer aldrig fram ”insert”. Funkar bara om jag först skärmdumpar bilden.

Testar igen för att se hur det blir.
Har samma problem, använder chrome på iOS 26.
Provat både ladda upp bild i verktygsraden för textrutan och ”attach files” , blir bara så som det blev i morse i hotel utsikt tråden
Inlägg i diskussionen 'Posta din utsikt! (Hotell)'
https://www.businessclass.com/forum/threads/posta-din-utsikt-hotell.29338/post-1147845

Jag får mail med uppdatering av bevakade trådar.
En kanske dum fråga men ni som upplever att ni inte får mail om uppdaterade trådar, har ni kollat inställningarna? Jag har känslan av att vissa trådar som, jag tidigare fick mail "ifrån" vid uppdatering numera har detta avstängt. Hur som helst kan man för varje enskild tråd ställa in detta som man vill och det kan vara värt att kontrollera att det även är inställt så som man vill.

Screenshot_2025-12-30_13-36-55.png

Toppen