Den räknar de 12 senaste månaderna oavsett när du skaffar kortetMyllys35 skrev:Hur fungerar det med nivån på Fly premium om man ansöker nu? Räknas de 12 senaste månaderna eller börjar man på 0?Klicka för att utvidga...
Den räknar de 12 senaste månaderna oavsett när du skaffar kortetMyllys35 skrev:Hur fungerar det med nivån på Fly premium om man ansöker nu? Räknas de 12 senaste månaderna eller börjar man på 0?Klicka för att utvidga...
Antar att det räknas retroaktivt eftersom det postats bilder här från en medlem som kan boka dessa redan.Myllys35 skrev:Hur fungerar det med nivån på Fly premium om man ansöker nu? Räknas de 12 senaste månaderna eller börjar man på 0?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Den räknar de 12 senaste månaderna oavsett när du skaffar kortetKlicka för att utvidga...
Bäst är att ha både Elite och Premiumkonsumtion skrev:Nu när vi vet mer om FlyPremium så känns detta kort inte så lockande längre jämfört med Amex. Men jag kanske missat något.....hur tänker ni andra kring detta då ni jämför kring vad som är "bäst"?Klicka för att utvidga...
konsumtion skrev:Nu när vi vet mer om FlyPremium så känns detta kort inte så lockande längre jämfört med Amex. Men jag kanske missat något.....hur tänker ni andra kring detta då ni jämför kring vad som är "bäst"?Klicka för att utvidga...
konsumtion skrev:Nu när vi vet mer om FlyPremium så känns detta kort inte så lockande längre jämfört med Amex. Men jag kanske missat något.....hur tänker ni andra kring detta då ni jämför kring vad som är "bäst"?Klicka för att utvidga...
Hänvisas till första posten i tråden, där finns en mycket tydlig bild över vad som gäller.Charlie D skrev:Hur många rabatter har man per år?Klicka för att utvidga...
pqvst skrev:Kan någon förklara hur man faktiskt använder "Fly Premium". Påsaseurobonusmastercard.sestår det:Logga in på sas.seBörja bokningen med att välja poäng – fortsätt som vanligt.På sidan, där du väljer flyg, finns överst en länk till aktuella erbjudanden.Klicka, välj Fly Premium och önskat flyg.Din Fly Premium rabatt dras av automatiskt. Fortsätt boka som vanligt.Jag ser ingen länk till "aktuella erbjudanden". Jag har testat flera olika flygresor inom Europa (jag har 62k poäng tjänade senaste 12 månaderna). Kan någon visa en screenshot?PS: Ansökte att uppgradera mitt kort till premium igår. Blev beviljat direkt.Klicka för att utvidga...
kexxcream skrev:Länken lägger sig som en grå rad allra längst upp när du kommer till sidan där du väljer datum för awardresan.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:EuroBonus information - SASQ: On my statement online, all points earned up until May 12th are shown under “Flights”. Why don’t I see points earned on for example hotels?A: All migrated data are compiled under “Flights”. Points earned from May 13th will be shown under each category.Klicka för att utvidga...