Mina ovanligaste bolag är,ski skrev:Transair- Svenskt charterbolag på 60-taletTransair Sweden AB - the Official WebsiteSpicyJet- IndienKingfisher Airlines-IndienLinjeflyg-men det är väl många här som flugit med demKlicka för att utvidga...
Appfly skrev:Lite OT, men en kompis hävdar att han såg reklam för HootersAir i USA? Vet inte om det finns men låter otroligt...Klicka för att utvidga...
Patrick Oberg skrev:Precision Air i TanzaniaLion airlines, Wing's, merpati, TransNusa i IndonesienJetlite i Indien, vilketvar en upplevelseÄr nog de mest exotiska .....Klicka för att utvidga...
Bryant skrev:Jag bidrar medAeroCaribbean Havanna - Varadero - Cayo Largo- HavannaMD Airlines ARN-OSDPLUNA MVD-AEPWinairAnguilla Air servicesJet4you CRL-CASWindrose AviationDniproaviaKlicka för att utvidga...
AHO skrev:Har ingen annan flugit med Iran Air eller PIA?Klicka för att utvidga...
HenrikT skrev:Air Rarotonga med en SAAB 340...Klicka för att utvidga...
David skrev:Jodå, de fanns tidigare.Hooters Air - Wikipedia, the free encyclopediaKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Har inte alla flugit med dem? Jag har det iaf...Klicka för att utvidga...
Jag har tagit bort sista bilden och ändrat övriga till länkar.Stockholm skrev:ngt knas blev det... kan ngn vänlig plocka bort den andra bilden av CSAs Tu134... Thanks!Klicka för att utvidga...