Jeg vil tro at omkostningen bortfalder 1-3 dage før afgang, afhængig af din status? Sådan er det i FBBCflyer skrev:Jag gjorde precis en testbokning på KLM. Kostnaden för bagaget försvinner med mitt Assante Platinum men sätesvalet kostar fortfarande.Klicka för att utvidga...
LarsCph skrev:jeg er stadig ikke kommet i mål med at blive matchet (!) - efter at have skrevet med dem af flere omgange. Først bad de om et billede af mit fysiske EBD kort så det har de fået. Så skulle det være på vej. Jeg skrev igen i dag - og det virker lidt som skruen uden ende. Nu skal jeg "Kindly share a scanned copy of the membership statement mentioning the tier, membership number and flights taken." - jeg syntes ikke helt jeg kan finde noget sted på SAS hvor man kan trække sådan én ud. Er der andre som er blevet bedt om det, og hvad sendte i til dem?Klicka för att utvidga...
LarsCph skrev:Så lykkes det endelig - jeg åbnede en ny case lørdag - og søndag morgen var matching på plads.Jeg skal til Portland, Oregon senere i år så funderer på routen via Amsterdam med KLM/Delta i stedet for British Airways via LondonEr der nogen særlige fordele hvis man rejser i business class som Platinum?Visa bifogad bild 146359Klicka för att utvidga...
Ja det forstår jeg. Men for eksempel top-tier hos One World giver adgang til first class lounges tænkte der måske var perks i den stil?pep skrev:...fordelene er relativt større hvis du rejser I økonomi klasseKlicka för att utvidga...
LarsCph skrev:Ja det forstår jeg. Men for eksempel top-tier hos One World giver adgang til first class lounges tænkte der måske var perks i den stil?Klicka för att utvidga...
Finns inger kul på AMS tyvärr, är bara CDG som de tar lite extra hand om en i loungerna.Hachans skrev:Nej, inga extra fördelar direkt. För att det ska bli riktigt nice på Schiphol och Paris är det Ultimate du behöver.Klicka för att utvidga...
Jeg synes dog, at de to barer i AMS (Crown 52 og Crown 25) er vældigt gode. Og morgenmaden (buffet), især de nybagte brød, er altid lækker og diversSilverJonten skrev:Finns inger kul på AMS tyvärr, är bara CDG som de tar lite extra hand om en i loungerna.Klicka för att utvidga...
De lämnade väl Skyteam 2019?Dreamliner skrev:Fick ett Platunim i morse. Löser dock inte att lägga till det på mina fyra China Southern resor i Kina bokat via Travellink. Någon som har tips eller ska det göras vid checkin på flygplatsen?Klicka för att utvidga...
China Eastern ska det vara.gneken skrev:De lämnade väl Skyteam 2019?Klicka för att utvidga...