A
airbus380.se
Guest
Du har inte tillgång till lounge med Flying blue-status när du reser med inrikesbiljetter i Kina. Endast om du har en internationell biljett.
..mangel eller forsinkelse af opdateringer i deres system? Bliv ved med at skubbe paa! Proev at kontakte KQ ogsaa. Mht. loungeadgang, skal du nok have et printout af dit guldkort medandersl skrev:Någon som lyckats använda sitt Asante rewards på bokning medVietnam Airlines?Gick inte att lägga till vid bokning i deras app, och deras customer support lyckas inte heller lägga till det.Klicka för att utvidga...
Har kontaktat KQ men dom har inte svarat ännu.pep skrev:..mangel eller forsinkelse af opdateringer i deres system? Bliv ved med at skubbe paa! Proev at kontakte KQ ogsaa. Mht. loungeadgang, skal du nok have et printout af dit guldkort medKlicka för att utvidga...
andersl skrev:Har kontaktat KQ men dom har inte svarat ännu.Vietnam airlines säger att jag måste ta med det fysiska kortet, vilket jag ju inte har något…Klicka för att utvidga...
andersl skrev:Har kontaktat KQ men dom har inte svarat ännu.Vietnam airlines säger att jag måste ta med det fysiska kortet, vilket jag ju inte har något…Klicka för att utvidga...
Blot tag et fysiskt printout med, det rækker. Mht til FB får jeg nu alle perks, XPs, og points når jeg rejser med VN (jeg afvikler Golden Lotus - love all choose one!)Hachans skrev:Det har rapporterats på Flyertalk att folk lyckats lägga in sitt kort om de väljer FlyingBlue istället för Kenya Airways, så du kan ju prova och se vad som händer.Klicka för att utvidga...
Testade att få mitt Asante registrerat i både Hanoi och Da nang vid incheckning hos Vietnam Airlines, men verkar helt omöjligt, och bägge agenterna försökte en stund. Men spelade ingen större roll då man ändå inte får lounge på domestic flighter.pep skrev:Blot tag et fysiskt printout med, det rækker. Mht til FB får jeg nu alle perks, XPs, og points når jeg rejser med VN (jeg afvikler Golden Lotus - love all choose one!)Klicka för att utvidga...
andersl skrev:Testade att få mitt Asante registrerat i både Hanoi och Da nang vid incheckning hos Vietnam Airlines, men verkar helt omöjligt, och bägge agenterna försökte en stund. Men spelade ingen större roll då man ändå inte får lounge på domestic flighter.Klicka för att utvidga...
Har mailat till både Asante och Vietnam Airlines kundtjänster, och bägge svarar att det inte går att lägga in Asante ännu.stopover skrev:Väldigt konstigt att de inte lyckas med det vid incheckning? Kan förstå att man ibland råkar ut för problem med att lägga in detaljer på nätet när man bokar en resa men agenterna bör väl kunna lösa sådana här grejer på flygplatsen...Flög också själv nyligen med Vietnam Airlines, både domestic och international, och det var inga problem att lägga in mittFlyingBlue-nummer i bokningen.Klicka för att utvidga...
Reste med KLM till Budapest via Amsterdam i oktober förra året, hade inga problem komma in i loungen i AMS med Asante gold.FilipJ skrev:Hur har det gått för er andra att få tillgång till fast track, lounge, etc om ni flyger med KLM och har Elite Plus genom Asante? Får eventuellt lång layover på AMS i februari där jag gärna skulle testa (min ännu ej beprövade) status hos Asante.Klicka för att utvidga...
Pearl Lounge? Hvilken lufthavn? Jeg har nyligt set andre med Asante guld komme ind i Pearl Lounge i Kigali (de floej Skyteam med KQ i economy)Jenkizzz skrev:Jag fick inte komma in på Pearl lounge med Asante Gold. Någon som har lyckats nyligen? Dock är det inlagt online att jag ska få gratis access till KLM loungen i Amsterdam och även fått andra guld förmåner.Klicka för att utvidga...
Skulle gissa T2 på Arlanda i samband med KLM flight.pep skrev:Pearl Lounge? Hvilken lufthavn? Jeg har nyligt set andre med Asante guld komme ind i Pearl Lounge i Kigali (de floej Skyteam med KQ i economy)Klicka för att utvidga...
pep skrev:Pearl Lounge? Hvilken lufthavn? Jeg har nyligt set andre med Asante guld komme ind i Pearl Lounge i Kigali (de floej Skyteam med KQ i economy)Klicka för att utvidga...
Jenkizzz skrev:Var lite otydlig där , detta är loungen på ARN terminal 2 för flyg med KLM. Jag pratade med incheckningen och de sa att jag skulle ha lounge access och skrev ut boarding pass med elite plus men igen blev jag nekad.Klicka för att utvidga...
Fast Asante är väl Kenya Airways.Hachans skrev:Problemet där tror jag är att deras material är så utdaterat att ITA Airways inte existerar. Och eftersom ITA inte själva flyger till Arlanda blir det aldrig uppdaterat heller.Prova att säga att det är Alitalia nästa gång så kan det gå bättre.Klicka för att utvidga...