K
KNA
Guest
Brukar få ett mail några dagar efter att ha checkat ut från Best Western hotell , man får 250 poäng om man svarar på frågorna
Tonton skrev:Min far, som är diamondmedlem, blir uppgraderad 9/10 gånger på Best Western Plus i Bromma. Där verkar uppgradering funkar bra iaf.Klicka för att utvidga...
Ja, tyvärr är det nog pga att det inte är bokat direkt hos BW som gör att inga förmåner faller ur. Det va i alla fall förklaringen när jag klagade på BW i Hongkong. Hade bokat på Agoda. Fick dock kompensation i efterhand efter att ha fyllt i enkäten. BW känns lite B, minat sagt.TjudöBoy skrev:3dje gången idag på några månader i Åbo på BW Seaport Hotel, ingen uppgradering, inget extra över huvudtaget.Känns lite som att de inte riktigt vet va ett BW Diamond kort är då jag visade det sist...Orkade inte ens ta fram kortet denna gång då jag ändå inte får några poäng när försteget bokar.Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Ja, tyvärr är det nog pga att det inte är bokat direkt hos BW som gör att inga förmåner faller ur. Det va i alla fall förklaringen när jag klagade på BW i Hongkong. Hade bokat på Agoda. Fick dock kompensation i efterhand efter att ha fyllt i enkäten. BW känns lite B, minat sagt.Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Ska testa BW Malmö Arena Hotell i helgen. Är Platinum. Wish me luckKlicka för att utvidga...
olo skrev:Men så är det väl alltid? Att du bara får poäng/förmåner om du bokar direkt hos hotellkedjanKlicka för att utvidga...
TjudöBoy skrev:3dje gången idag på några månader i Åbo på BW Seaport Hotel, ingen uppgradering, inget extra över huvudtaget.Känns lite som att de inte riktigt vet va ett BW Diamond kort är då jag visade det sist...Orkade inte ens ta fram kortet denna gång då jag ändå inte får några poäng när försteget bokar.Klicka för att utvidga...