million-miler
New member
Fick precis min förlängd också. Gäller till 09/27Jannes skrev:Hur länge gäller VIP statusen?Klicka för att utvidga...
Fick precis min förlängd också. Gäller till 09/27Jannes skrev:Hur länge gäller VIP statusen?Klicka för att utvidga...
Då kanske man hoppas att det inte är en glitch när jag har samma. 30 nätter/20 stays för 2 år är ganska bra. Har varit nöjd med perksen, så kommer nog styra nätter till Radisson när det är alls möjligt.Million Miler skrev:Fick precis min förlängd också. Gäller till 09/27Klicka för att utvidga...
Jag har varit väldigt nöjd också. Om jag inte kan bo på Hilton i Skandinavien/Europa så har Radisson varit mitt “andra” val. Min “counter” visade dock i augusti att jag hade 23 nights och behövde 7 för att återkvalificera.. men var det inte ett reducerat antal (15?) för förlängning vid Status Match(?).Jannes skrev:Då kanske man hoppas att det inte är en glitch när jag har samma. 30 nätter/20 stays för 2 år är ganska bra. Har varit nöjd med perksen, så kommer nog styra nätter till Radisson när det är alls möjligt.Klicka för att utvidga...
Avdankad skrev:Förlängt även här, överraskande.Klicka för att utvidga...
Min VIP går ut 10/25 och är ett antal nätter ifrån att nå upp i nivå, gjorde ni något speciellt för att få förlängt?011430121 skrev:Även jag fick två års förlängningKlicka för att utvidga...
Bodde till det blev 20 vistelserBrandforce skrev:Min VIP går ut 10/25 och är ett antal nätter ifrån att nå upp i nivå, gjorde ni något speciellt för att få förlängt?Klicka för att utvidga...
Jag nådde mina 30 nätter och 20 stays, sen tog det typ 10 dagar in i September före förlängningen syntes i profilen.Brandforce skrev:Min VIP går ut 10/25 och är ett antal nätter ifrån att nå upp i nivå, gjorde ni något speciellt för att få förlängt?Klicka för att utvidga...
Du kanske också hade ett meddelande i appen?Million Miler skrev:Såvitt jag vet hade jag 23 nätter och 17 stays. Alltså “kort” enligt countern.Klicka för att utvidga...
Fredah skrev:Funkade för mig, bokade och bodde innan statusen gick ut och nu är den förlängd. Tack för tipset.Klicka för att utvidga...
Jag har 5 nätter och 2 stays 2025 varav den senaste i Augusti. Definitivt inte tillräckligt enligt normala förhållanden.Brandforce skrev:Min VIP går ut 10/25 och är ett antal nätter ifrån att nå upp i nivå, gjorde ni något speciellt för att få förlängt?Klicka för att utvidga...
Hade en natt förra veckan, bokad ganska tätt inpå, VIP kvar och alla perks med.Nippetippe skrev:Är det någon som haft en Radisson natt efter detta och kunnat bekräfta att VIP är kvar även om antal stays i tidigare period räckte? Har min nästa i slutet på Oktober, då får vi se om detta stämmer eller ej för min del.Klicka för att utvidga...
Aah, selvfølgeligt! Tackar!cnord skrev:Om du booker et rum for två til deg selv, så sier du jo bare romnummeret ditt når dere går inn sammen på frokosten, de ser jo bare "2pers på rum 301 , velkommen til frukostKlicka för att utvidga...