Rune1958 skrev:Dersom du er Eurobonusmedlem, hold deg unna Brussel Airlines. 0 poeng i businesclass over Atlanteren er ganske spesielt.Service og det hele på gjennomsnittet, men aldri mer!!Klicka för att utvidga...
Svante skrev:Businesclass med SN och boknigsklass "P" ger 0 poäng. Troligen det som bokats. Inte SN´s fel...samma har tex ET.Klicka för att utvidga...
Det beror på vart man krediterar. Men Ethiopian, Brussels och Lufthansa är några exempelRune1958 skrev:Det kan ikke være mange selskap som gir 0 poeng i business classKlicka för att utvidga...
Vad för lögner menar du?Rune1958 skrev:Har spurt Brussel Airlines og de skylder på SAS. SAS skylder på Brussel Airlines.Det betyr at en av dem bløffer, og det ser it til å være SAS etter at de ble presset litt på mail.Nå er vel ikke akkurat informasjon SAS sin sterke side, men at de presenterer løgn er likevel et nytt lavmål.Det blir nok mer Norwegian og KLM heretterKlicka för att utvidga...
Rune1958 skrev:Dersom du er Eurobonusmedlem, hold deg unna Brussel Airlines. 0 poeng i businesclass over Atlanteren er ganske spesielt.Service og det hele på gjennomsnittet, men aldri mer!!Klicka för att utvidga...
Rune1958 skrev:Det kan ikke være mange selskap som gir 0 poeng i business classKlicka för att utvidga...
Rune1958 skrev:Har spurt Brussel Airlines og de skylder på SAS. SAS skylder på Brussel Airlines.Det betyr at en av dem bløffer, og det ser it til å være SAS etter at de ble presset litt på mail.Nå er vel ikke akkurat informasjon SAS sin sterke side, men at de presenterer løgn er likevel et nytt lavmål.Det blir nok mer Norwegian og KLM heretterKlicka för att utvidga...
Men vad ljög SAS om från första början? Sa de att du skulle få poäng för P-klass? Jag förstår faktiskt heller inte riktigt problemet, men kan hålla med om att Norwegian Reward är ett enklare program att förstå än Eurobonus.Rune1958 skrev:Det var mitt reisebyrå som booket reisen og Eurobonus-profil ligger inne hos dem.Poenget er at når jeg etterlyste poeng i ettertid (var ikke klar over at klasse P i Business ikke ga poeng) så svarte SAS med en ren løgn. Det var grunnen til at jeg spurte Brussel Airlines om det samme.Dette er ikke er spørsmål om å jage poeng jeg ikke har rett til, men et selskap som sender usannheter til kundene sine.Uansett ikke noe problem lenger. Med de stadige devalueringer av Eurobonus er nå Norwegian Reward vesentlig bedre valgKlicka för att utvidga...
Okej, jag tror ingen med säkerhet här vet hur ersättningen mellan bolagen ser ut, vilket bolag som bestämmer vad eller vilket bolags "fel" det är i det här fallet. Jag skulle tyvärr heller inte lita på vad kundtjänst säger om detta, varken den ene eller den andre, de har förmodligen ingen koll alls (och behöver inte heller veta varför i många fall) och vill bara avsluta ärendet.Rune1958 skrev:De skrev at det var Brussel Airlines som hadde bestemt at klasse P ikke ga poeng i Eurobonus ( selv om billetten ikke var spesielt billig).Dette stemmer ikke da det er SAS selv som har bestemt dette, noe de også innrømmet etterpå. Det kaller jeg bløff.Hadde btw klasse P hele veien til Houston og både Lufthansa og Air Canada ga full opptjeningKlicka för att utvidga...
Rune1958 skrev:De skrev at det var Brussel Airlines som hadde bestemt at klasse P ikke ga poeng i Eurobonus ( selv om billetten ikke var spesielt billig).Dette stemmer ikke da det er SAS selv som har bestemt dette, noe de også innrømmet etterpå. Det kaller jeg bløff.Hadde btw klasse P hele veien til Houston og både Lufthansa og Air Canada ga full opptjeningKlicka för att utvidga...